Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor pentru consultata externa privind elaborarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2014-2020
Detaliu pentru invitatia numarul 347539
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347539/28.05.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor pentru consultata externa privind elaborarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2014-2020
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Carmen Lazar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor pentru consultata externa privind elaborarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2014-2020
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor pentru consultata externa privind elaborarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2014-2020
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se constit. conf art. 86 din HG 925/2006. Valoarea gar. de part. este de 11.000 lei - Completare Formular 9. Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valab. gar. de part.este de 90 zile calendaristice de la data lim. stab. pt. depunerea of. In cazul dep. unei contestatii aut. contractanta va retine din gar. de part. a op. ec. contestator conf art. 278^1 din OUG 34/2006, daca aceasta se va respinge. Gar. de part. se va restit. conf art 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2)?i cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de GBE se va face in conform cu prevederile HG 925/2006. Completare formular nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1;b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular nr. 1B;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1A;d) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular nr. 1C. Lista personalului de conducere din cadrul MDRAP, care detine functii de decizie: Liviu Nicolae Dragnea - ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europeane;Coporan Iuliana Camelia, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Surdeanu Catalin Virgiliu, Director, Directia AM POR;Idu Pompilia, Sef birou, Biroul evaluare program;Caprian Laurentiu, Sef Serviciu, Serviciul contractare axe proioritare;Tigau Bogdan, Sef Serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;Radu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificare;Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana;Glavan Ioana Cristina, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-BG;Cristea Oana Veronica, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-SE;Popescu Daniela Antoaneta, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative;Vladoi Janina Mirela, Sef Birou, Biroul verificare la fata locului;Baly Roxana Elena, Sef Serviciu, Serviciul Management Financiar;Zezeanu Luminita, Director, Directia Autorizare Programe;Voicu Gina Adela, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programul Operational Regional;Lupu Oana Monica, Sef Serviciu, Serviciul Verificare Achizitii Publice si Conflict de Interese POR;Muresan Irina Oana, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Costea Corina, Director, Directia Plati si Contabilitate;Voicu Daniel, Sef serviciu, Serviciul plati programe;Epure Iuliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;Chiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;Paraschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;Stoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli;Tudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivel;Muceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;Enache Marieta, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;Baicoianu Lucia Ioana, Director, Directia monitorizare;Nicolaescu Daniel Valentin, Sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;Calotita Gina Alexandra, Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Vasiliu Marius Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;Radutiu Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;Armatelu Bogdan, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, Sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europenee)Se vor prezenta certificate conf. art. 182 din OUG nr. 34/2006 astfel: certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de directia de impozite si taxe locale si din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii catre bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre buget, dincare sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.f)declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 2. a)Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca domeniul deactivitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta). Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata. Datele prezentate in certificat trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care, operatorul economic cu care urmeaza sa se semneze contractul, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de semnarea contractului, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest document. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012. Pentru anul 2012 se poate depune orice document justificativ, in acest sens. Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul, vizat si inregistrat de organele competente., Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim 1.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei. euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 -4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilita ede catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregsitrarea si va specifica ratele utilizate, in oferta depusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani - ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Fisele de experienta similara pentru contractele al caror obiect l-au reprezentat serviciile de realizare materiale promotionale si/sau tiparituri. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, din care sa reiasa obiectul contractului, partile contractante si valoarea acestuia. Operatorul economic va prezenta maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 550.000 lei.In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat ?lei? operatorul economic va face conversia la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau de BCE, pentru fiecare an in parte., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere., Declaratie privind intentia de a subcontrcata. Subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere potrivit art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Personal necesar:
Expert cheie 1 - lider de echipa:
- studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in unul dintre domeniile economice/ juridice. stiinte politice si sociale/ arhitectura/inginerie civila/sociologie;
- experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul studiilor superioare absolvite;
-experienta profesionala specifica de minim 3 ani in planificare/programare, in intelesul prezentului caiet de sarcini.
- competente de management si coordonare;
- competente excelente de limba engleza (scris si vorbit la un nivel adecvat indeplinirii cu succes a contractului);
-, Expert cheie 2 - expert analiza teritoriala (1 persoana):
- studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, in urmatoarele domenii: planificare spatiala/teritoriala/ urbanism/ geografie/ statistica;
- competente excelente de limba engleza (scris si vorbit, la un nivel adecvat indeplinirii cu succes a contractului);
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani experienta in domeniul studiilor superiore absolvite;
-Experienta profesionala specifica de minim 3 ani experienta dovedita in planificare teritoriala., Expert cheie 3 - expert programare (2 persoane): - studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent (economic/ juridic/ stiinte politice si sociale/ sociologie/ arhitectura/inginerie civila);
- competente excelente de limba engleza (scris si vorbit, la un nivel adecvat indeplinirii cu succes a contractului).-Experienta profesionala generala de minim 5 ani experienta in domeniul studiilor superiore absolvite.-Experienta profesionala specifica de minim 1 an experienta dovedita in programare, in in?elesul prezentului caiet de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
30
Descriere: 1. Metode si tehnici potrivite de structurare a analizei teritoriale a ariei transfrontaliere romano-bulgare si a analizei si strategiei programului: max. 15 pct; 2.Indicatori valizi din punct de vedere statistic, avand in vedere specificul cooperarii transfrontaliere romano-bulgare: max. 15 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 17:04