Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor privind verificarea prizelor de impamantare, a paratrasnetelor si a circuitelor electrice, conform STAS 12604/4.


Detaliu pentru invitatia numarul 340723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 340723/07.12.2012
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor privind verificarea prizelor de impamantare, a paratrasnetelor si a circuitelor electrice, conform STAS 12604/4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/404/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor privind verificarea prizelor de impamantare, a paratrasnetelor si a circuitelor electrice, conform STAS 12604/4.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere prevederile legislatiei in vigoare , respectiv, ART.5/HG 1146/2006, privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca, CN Posta Romana S.A. organizeaza licitatie pentru achizitionarea serviciilor privind verificarea prizelor de impamantare, a paratrasnetelor si a circuitelor electrice conform STAS 12604/4.
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 236 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare valabila cel putin 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se va constitui dupa cum urmeaza: lot1-304, 85lei;lot2 426, 34lei;lot3-272, 9lei;lot4-263, 18lei;lot5-255, 61lei;lot6-219, 77lei;lot7-272, 90lei;lot8-255, 35lei, lot9-272, 90lei, lot10-46, 75lei, lot11-48, 03 lei, lot12-3, 78 lei.Nu se retine nicio suma din garantia de participare, intrucat val. estimata a acestor loturi este sub pragurile prevazute de art. 278^1, alin.(1), OUG nr.34/2006. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b)virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Tinand cont de valorile estimate reduse ale contractului, pe fiecare lot in parte, garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 -Completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormulareMentionam ca persoanele cu functie de decizie din partea C.N.Posta Romana S.A. sunt: DIRECTOR GENERAL-Ion Smeeianu, DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA STRATEGIE SI DEZVOLTARE-Alexandru Petrescu, DIRECTOR ECONOMIC-Gabriela Mantu, DIRECTOR DIRECTIA LOGISTICA-Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic-Alexe Rosita, Sef Birou Prevenire, Protectie si PSI-Florin Nitu, Sef Birou Achizitii si Administrativ-Robert Lorentz4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj).-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat( se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de primaria locala(se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal-Emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din SectiuneaNOTA: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.(cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform Art. 9, Alin. 1, din Ord. 509/2011 .)b)Operatorii economici nerezidenti(straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine( cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.c)Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1.Documente care dovedesc forma de inregistrare: a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata sau legalizata in limba romana.2.Autorizatie/Atestat ANRE pentru verificarile PRAM, conform art. 11, alin (2), lit. m) si lit. t) din Legea Energiei Electrice nr. 13/2007, cu modificarile si completarile ulterioara, coroborata cu Ordinul ANRE nr. 24/2007, privind "Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3)".Nota. Pentru documentul de la punctul 2, in etapa de evaluare, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita pentru conformitate, prezentarea in original sau in copie legalizata a acestuia.NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.NOTA Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana., 2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., 2.Declaratie privind personalul instruit si atestat responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniu. Declaratia va fi insotita de orice document doveditor (certificat/atestat/legitimatie si altele asemenea) ca personalul responsabil cu indeplinirea contractului este calificat/autorizat/atestat ANRE (autoritatea competenta in domeniu), in conformitate cu prevederile Ordin 90/2009(MO 847/08.12.2009).Atestate pentru activitati in instalatiile electrice de joasa tensiune, conform Ord.24/2007(A1, Bp, Be, B)Atestate pentru activitati in instalatiile electrice de medie tensiune, conform Ord.24/2007(A2, C1A, C2A)., 3.NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d)''. b) si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4.Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?, 5.Declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Declaratia va fi insotita de orice document doveditor (certificat/atestat/legitimatie si altele asemenea) ca personalul responsabil cu indeplinirea contractului este calificat/autorizat/atestat ANRE (autoritatea competenta in domeniu), in conformitate cu prevederile Ordin 90/2009(MO 847/08.12.2009)., 6.Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita dedepunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta maxim 2 documente/ contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu o valoare de: 30.485, 00 lei pentru lot1;42.634, 00 lei pentru lot2;27.290, 00 lei pentru lot3;26.318, 00 lei pentru lot4;25.561, 00 lei pentru lot5;21.977, 00 lei pentru lot6;27.290, 00 lei pentru lot7;25.535, 00 lei pentru lot8;27.290, 00 lei pentru lot9;4.675, 00 lei pentru lot10;4.803, 00 lei pentru lot11;378, 00 lei pentru lot12., 7.Declaratie pe propia raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer