Achizitie publica - Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII pentru anul scolar 2011-2012
Detaliu pentru invitatia numarul 324354
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324354/20.04.2012
Denumire contract: Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII pentru anul scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII pentru anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Bacau, pentru anul scolar 2011/2012
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 538, 764.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1=1.146lei; Lot2=1.340lei; Lot3=2.419lei; Lot4=618lei; Lot5=999lei; Lot6=1.160 lei; Lot7=3.091 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr. 15 ? originalOrdin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.Pe ordinul de plata se va face mentiunea: Garantie de participare la licitatieGarantia de participare va fi depusa in contul Consiliul Judetean Bacau (cod fiscal 4455510)RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Prin retineri uccessive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006Operatorii economici participanti la procedura Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic care va fi clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata la solicitatrea autoritatii contractante, care va fi transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana, valabila, unde isi are sediul operatorul economic.Adeverinta de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, valabila, unde isi are sediul operatorul economic din care sa rezulte ca unitatea indeplineste toate conditiile legale impuse de legislatia in domeniu.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim: pentru Lot 1 = 114.629 leipentru Lot 2 = 134.051 leipentru Lot 3 = 241.950 leipentru Lot 4 =61.813 leipentru Lot 5 = 99.925 leipentru Lot 6 = 116.037 leipentru Lot 7 = 309.122 leisau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati in care se va/vor marca vizibilcontractul/contractele mentionate pentru dovedirea conditiilor minimale.Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/contract /p-v de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea siperioada de furnizare a produselor) prin care sa confirme livrarile deproduse a carui valoare sa fie de minim: pentru LOT 1 = 57.300 leipentru LOT 2 = 67.000 leipentru LOT 3 = 120.900 leipentru LOT 4 = 30.900leipentru LOT 5 = 49.900 leipentru LOT 6 = 58.000 leipentru LOT 7 = 154.000 lei, Decl. referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vedereaasigurarii calitatii.- O declaratie din care sa rezulte ca in transportul si distributia merelor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar. Mijloacele de transport vor fi inregistrate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor nonanimale.Decl referitoare la asigurarea conditiilor de pastrare a merelor la temperaturiindicate de producator.Decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani. Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO9001:2008 sau certificate echivalente.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 10:22