Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionarea si dotarea de echipamente, serviciul voluntar pentru situatii de urgenta, comuna Jina, judetul Sibiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 357060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA JINA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 357060/22.01.2014
Denumire contract: ?Achizitionarea si dotarea de echipamente, serviciul voluntar pentru situatii de urgenta, comuna Jina, judetul Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JINA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4480130, Adresa: Str. Principala, nr. 1210, Jina, Telefon: 0269/532101, Fax: 0269/532211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 1210, Jina, Romania, cod postal: 557110, telefon: +40 269532101, fax: +40 269532211, persoana de contact: IANCU BESCHIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 1210, Jina, Romania, cod postal: 557110, telefon: +40 269532101, fax: +40 269532211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea si dotarea de echipamente, serviciul voluntar pentru situatii de urgenta, comuna Jina, judetul Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de autospeciala de prima interventie si comanda din cadrul proiectului ?Achizitionarea si dotarea de echipamente, serviciul voluntar pentru situatii de urgenta, comuna Jina, judetul Sibiu?.Autospeciala este destinata interventiei la stingerea incendiilor in mediul rural, punandu-se accentul pe deplasarea rapida, realizarea in timp scurt a dispozitivului de interventie si utilizarea apei cu randament de stingere ridicat in spatii inchise.Autospeciala poate lucra cu apa independent, folosind apa din rezervorul propriu, din surse sub presiune, din surse naturale, sau in cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite si motoutilaje, dar concepute pentru lucru cu apa.Valoarea supusa licitatiei pentru furnizare autospecialei si a echipamentelor aferente este de 199.558 RON (eligibila) + TVA.Proiect finantat din fonduri FEADR, prin PNDR 2007-2013, Masura 413 - 322.
II.1.6) CPV: 35111000-5 - Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.995, 58 lei.Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate si numele procedurii pentru care se constituie vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in lei, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) conform art.87 din HG nr.925/2006, respectiv art.278?1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se constituie conform art 86 din HG 925/2006. Date pentru constituire garantie de participare: cont IBAN: RO40 TREZ 5852 1450 2040 1XXX, deschis la Trezoraria Saliste. Dovada constitituirii garantiei de participare se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine garantia contestatorului in valoare de 1.995, 88 RON.Garantia de participare se va restititui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1Note: a.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b.In cazul depunerii unei oferte individuale / comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local, cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul.Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Formular 3.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Primar Beschiu Iancu- Viceprimar; Beschiu Gheorghe- Secretar: Prodea Dumitru- Inspector principal: Barsan DumitruConsilieri locali: Bebeselea Dumitr, Beschiu Ioan Daniel, Beschiu Gheorghe vasile, Cuntan Gheorghe, Gacea Neaga Ilie, Grozav Ioan, Moga Ioan, Morariu Constantin, Nicuara Ioan, Panfiloiu Niculae, Streulea Ioan, Streulea Nicolae, Stroie Vasile.Se va prezenta de catre Ofertant / Ofertantul asociat/ Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Acord de asociere ) - Formular 5 Cerinta 1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor.? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic1.2Persoane juridice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) , sa fie cel putin egala cu 399.000lei.Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 7; b)Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, 2011, 2012, 2013, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente si / sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara.Conform art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si a garantiei de participareIn locul bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, suntadmise si alte documente pe care ofertantul le poate prezenta in sustinerea cifrei de afaceri;Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a livrat produse similare conform unui contract- livrari de produse similare cu o valoare de minim 199.558 lei fara TVA.Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani. Formular 8 .Lista va fi insotita de certificate/documente (se accepta inclusiv contracte in copie conforma cu originalul) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer