Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE PLATA A PARCARII PRIN MESAJ TEXT (SMS)


Detaliu pentru invitatia numarul 343999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala a Municipiului Bacau
Numar invitatie: 343999/18.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIONAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE PLATA A PARCARII PRIN MESAJ TEXT (SMS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a Municipiului BacauCod fiscal: 27993380, Adresa: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Telefon: 0234575978, Fax: 0234519385
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii Nr. 13, Loc. Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii Nr. 13, Loc. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE PLATA A PARCARII PRIN MESAJ TEXT (SMS)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica prin cererea de oferta il reprezinta achizitionarea si implementarea sistemului de plata a parcarii prin mesaj text (SMS).
II.1.6) CPV: 64212100-6 - Servicii SMS (Short Message Service ? Serviciu de mesaje scurte) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 1000 lei si se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Se constituie in conformitate cu prev. art. 86 din HG 925/2006, sub forma de Scrisoare de garantie bancara (FORMULARUL 11), ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO49TREZ0615010XXX006834 deschis la Trezoreria Bacau sau prin depunerea la casieria aut. contr. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar. Instrumentul de plata, prezentat in original si in cuantumul prevazut trebuie sa fie emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solizitat in fisa de date a achizitiei, nu vor fi deschise si vor fi respinse la deschidere ca inacceptabile. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta a garantiei de participare, se va avea in vedere cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit (buget de stat, buget local sau alte surse).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea - completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta - completare formular B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular G.Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 12C.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Mardare Relu - Director executiv, Tocila Benone - Sef Serviciu O.P.S.R.E.P., Ionescu Catalin - Sef Serviciu D.C.I.C.P.M., Popa Bogdan - Sef birou Inspectie Comerciala, Hrib Mihaela - Consilier juridic, Solot Cristina - Sef Birou Financiar-Contabil, Diaconu Marinela - Consilier B.I.E.P.P.- responsabil achizitii.Indeplinirea obligatiilor bugetareCerinte obligatorii: 1.certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii generale si declaratii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. Sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer