Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si implementarea unui soft specific pentru baza de date unitare a PNBMB


Detaliu pentru invitatia numarul 311975
Autoritate contractanta
Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Cod de identificare fiscala: RO25646725
Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila
Telefon: 0239611837
Fax: 0239611837
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionarea si implementarea unui soft specific pentru baza de date unitare a PNBMB
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 48611000-4 - Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Realizare soft specific pentru baza de date a PNBMB
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.09.2011 11:15)
Data publicarii: 30.08.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Golesti 29, Braila, cod 810024
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Parcului Natural ?Balta Mica a Brailei? RA. din Str. Golesti 29, Braila, cod 810024
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 216, 806 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal înregistrati. Indeplinire obligatii plata impozite si taxe. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani min. 420.000 lei. Bilant contabil la 30.12.2010.Dispunere personal specializat: 2 specialisti cu studii superioare in programare soft
Doc. atrib.(caiet sarcini, fisa date, formulare): SEAP;Garantie participare 4000 lei.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului Altele
Observatii: Imposibilitatea de a raspunde in termen la solicitarile realizate in termenul prevazut de lege, fiind necesara refacerea caietului de sarcini pentru a permite ofertantilor realizarea unei oferte conforme pentru a nu incalca prevederile art.2 alin (1) si (2) din OUG 34/2006.Documentatia va fi refacuta in cel mai scurt timp posibil si reluata procedura.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer