Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si implementarea unui soft specific pentru baza de date unitare a PNBMB


Detaliu pentru invitatia numarul 343813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Numar invitatie: 343813/14.03.2013
Denumire contract: Achizitionarea si implementarea unui soft specific pentru baza de date unitare a PNBMB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.Cod fiscal: RO25646725, Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila, Telefon: 0239611837, Fax: 0239611837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024, telefon: +40 239611837, fax: +40 239611837, persoana de contact: Bogdan Paul Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si implementarea unui soft specific pentru baza de date unitare a PNBMB
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui soft specific pentru realizarea bazei de date a Administratiei Parcului Natural Balta Mica a Brailei, achizitionandu-se servicii informatice pt. realizarea unei aplicatii software GIS.
II.1.6) CPV: 72212610-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000lei, 50% pentru IMM, 90 zile valabilitate de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constituire: virament bancar RO15RZBR0000060011821610, C.F. RO25646725 , instrument de garantare emis de o banca sau soc. asigurari, depunere numerar la casierie.In cazul in care valoarea garantiei va fi invaluta, data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta va fi de 3 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din val.fara TVA a contractului.Mod constituire conf. HG 925/2006 art. 90 alin 1-3 precum si HG 1045/2011(in cazul in care se constituie prin retineri succesive pt.facturi partiale)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completatCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. De asemenea, operatorii economici trebuie sa faca dovada achitarii taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale.Ofertantii nu trebuie sa fi savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, din categoria celor care ce se inscriu in cazierul fiscal.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din nr.OUG nr. 34/2006) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Operatorii economici trebuie sa prezinte situatia obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele si se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sicopie conform cu originalul dupa traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Cerinta nr.4 - Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaSe va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la licitatie cu oferta independenta ) completat.Cerinta 5 - Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006) completat.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele ce aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: - Radu MOISEI - director ADPNBMB, presedinte Comitet Director- Daniela BREZUICA - contabil sef ADPNBMB, membru Comitet Director- Anca ANDREI - manager proiect ADPNBMB- Bogdan ALBU - resp.achizitii ADPNBMB, membru Comitet Director- Leontin SANDULESCU - membru Comitet Director- Nicolae Zarnescu - membru comisie evaluare Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii, ca si activitate principala.Mod de dovedire: Certificat constatator, incopie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa terminarea raportului procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc documentul in original/copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2012, 2011 si 2010) sa fie de minim 200.000 lei in domeniul aplicatiilor software /aplicatii GIS., Bilant contabil la 30.12.2011Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 30.12.2011 in copie conform cu originalul, vizat si inregistrat la AFPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 11 (Angajament in nume personal) pt. fiecare din specialistii mentionati in contract, Informatii privind asociatii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie(consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Mod de dovedire: Formularul nr. 13 completat; ii) Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), iii) se va atasa Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat., Informatii privind subcontractantii Se va prezenta acordul de subcontractare (formular12), in original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare operator economic in parte (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului. Se vor prezenta datele de recunoastere ale acestora in cadrul unor declaratii semnate de acestia. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri ale acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind tertii sustinatori. In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatoriinu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in original sau copie legalizata., Ofertantii, vor face dovada prestarii de servicii similare de realizare aplicatii software GIS. Mod de dovedire: Realizare lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii., Echipamente: -1 buc. echipament specializat de Server aplicatii GIS pt. aplicatia softwareceruta prin proiect;
-1 buc. Statie grafica GIS, parte integranta a aplicatiei software ceruta prin proiect, pe care va rula aplica?ia client-server;
-Ofertantul sa dispuna de programele necesare pt.elaborarea si editarea documentelor tehnice;
- F. 7(Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii) completat: Se va prezenta dovada detinerii echipamentelor solicitate (proprie, inchiriere, leasing, anagajamente de punere la dispozitie., 1 expert GIS Programator. Certif./atestat GIS expert in programare pt. arhitecturi GIS si instrumente geoprelucrare pentru baze date enterprise sau echiv.; Certif. ADO.NET, SQL si PL-SQL sau echiv. Exp. privind dezv. aplicatii si solutii utilizand limbaje de programare (.NET C#, JavaScript, Java, Visual Basic for Application, Python), medii de dezvoltare ( MS Visual Studio .NET, Eclipse) si tehn. Java si enterprise GIS sau echiv. Copie diploma, atestat, adev., autorizatie , certif., contract munca, colab., angaj. particip. pt. dovedire cerinte min., 1 Expert Baze date geospatiale; Certif/atestat GIS expert in aplicatii enterprise de sist. informatice-GIS si admin. si manag.baze date geospatiale sau echiv. pt. asigurarea serviciilor si dezvoltarii bazei de date; Certif/atestate GIS, ca expert in configurarea si analiza bazelor de date GIS enterprise sauechivalent pentru asigurarea serviciilor si dezvoltarii bazei de date; Exp. privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor utilizand diferite limbaje de programare (.NET C#, ASP.NET C#, Java, Python, JS, HTML, PL-SQL, Transact-SQL, Adobe Flex), si de modelare (UML, ORM, Express-G), medii de dezvoltare ( MS Visual Studio, Oracle SqlDeveloper, Eclipse, Netbeans) si tehnologii Java sau echiv. Copie diploma, atestat, adev., autorizatie , certif., contract munca, colab., angaj. particip. pt. dovedire cerinte min., 1 expert coordonator proiect. Certif/atestat Project Management/coordonator proiect sau echiv.; Certif/atestat GIS, ca expert in strategii proiectare si implementare arhitecturi sist. informatice-GIS sau echiv; Certif/atestat GIS, ca expert in analiza performantelor sist. informatice-GIS pe sist. relationale de baze date geospatiale enterprise sau echiv; Experienta intr-un proiect similar ; Copie diploma, atestat, adev., autorizatie , certif., contract munca, colab., angaj. particip. pt. dovedire cerinte min., 1 expert GIS biodiversitate: Certificate/atestate care sa reliefeze cunostintele tehnice in domeniul GIS, structura de baze de date GIS; Experienta in domeniul biodiversitatii (silviclultura/ecologie/biologie) dovedita prin participarea la proiecte sau contracte in domeniu.Copie diploma, atestat, adev., autorizatie , certif., contract munca, colab., angaj. particip. pt. dovedire cerinte min., Formular 8(personal ce va fi angajat in contract), Formular 9 (Angajament ofertant privind resurse umane), Formular 10 (CV) se va completa pentru fiecare specialist propus in contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer