Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si montarea dotarilor de specialitate aferente proiectului "Centrul Multifunctional de Servicii Sociale din Municipiul Brasov" -3 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 334952
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 334952/07.09.2012
Denumire contract: Achizitionarea si montareadotarilor de specialitate aferenteproiectului "Centrul Multifunctional de Servicii Sociale din Municipiul Brasov" -3 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, loc. Brasov-Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si montareadotarilor de specialitate aferenteproiectului "Centrul Multifunctional de Servicii Sociale din Municipiul Brasov" -3 loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea dotarilor de specialitate aferente proiectului "Centrul Multifunctional de Servicii Sociale din Municipiul Brasov" -3 loturi
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de: Lot1- 2370, 38 lei;Lot2-2104, 82 lei; Lot 3-202, 21 lei. In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, astfel pentru IMM de va completa Formularul 4 din sectiunea Formulare.Garantia va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de: Lotul1-1185, 19 lei;Lotul 2- 1052, 41 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011 privind modificarea art. 90 alin.3, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1, in cazul tertului sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Document prezentat si in cazul tertului sustinator.-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 si avand in in vedre ordinul ANRMAP nr. 170/2012.- completarea si prezentarea Formularului 2, formular prezentat si in cazul subcontractantului si tertului sustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George ScripcaruViceprimari: Razvan Popa si Adrian Atomei-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Director Directia Economica: Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice: Isabella Marasescu-Sef Birou contencios: Valeria MavrodinConsilier: Gabriela Sifft si Marilena Petcu-Secretar: Nicolae ParaschivConsilieri locali: 1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN11. POPA RAZVAN12SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. CHIFU SERGIU MARIAN15. IONESCU LUCIAN16. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN17. TARBA MIHAIL18. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN19. KRAILA VASILE20. MIHAI COSTEL21. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN22. MACEDONSCHI CRISTIAN23. BRAUN WERNER24. SIMION MARIA-ANTONELA25. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA26. SZENTE LADISLAU27. TORO TAMAS-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-emis cu maxim 30 de zile inainte de datade depunere a ofertelor ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., -Ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca dispun depersonal de specialitate pentru montarea produselor ofertate, dupa caz.In cazul in care larealizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completaFormularul 8 din sectiunea ?Formulare?si un formular 9 model (acord desubcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti dincontractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau maimulti subcontractanti, ofertantul castigator va prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vorconstitui anexe la contractul de achizitie publica. -certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/sauechivalent pentru producerea sau comercializarea scaunelor -prezentareacertificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit dinn SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer