Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si montarea de ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 338769
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dej
Numar invitatie: 338769/05.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea si montarea de ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: 0264212640, Fax: 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.Mihai Pandrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, str.1 Mai nr.14-16, Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si montarea de ascensoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea, montarea si punerea in functiune de ascensoare pentru spital: Ascensoare 1250 kg, ascensor 500 kg, ascensor 250 kg
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 777 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma de 4221.77 lei cu o valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita conform art.86 alin.1 din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante unde se poate depune garantia de participare este RO20TREZ2175006XXX002346 deschis la Trezoreria Dej.Garantia de participare se va retine contestatorului in conditiile prevazute la art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent constituita conform art.90 alin.1 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.se va completa formularul 5 din sectiunea formulare.declaratie conform art.180 din OUG 34/2006.se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contrbutiei pentru asigurarile sociale de stat.se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va complete formularul 9 din sectiunea formulare.Declaratie privind naincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006.se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind naincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr.Mihai Pandrea manager, Dr.Antonela Nicoara dir.med.Ec.Dalalau Roxana dir.fin.cont., Cons.Jur.Cecilia Susca, ec.Damian Claudia, Ec.Pop Simona sef.bir.ach, Sing.Almasan Damian, Sing.Timofte Loredana, Socaciu Doru RSVTI. Certificat Constatator.se va prezenta o copie lizibila dupa Certificatul Constatator cu mentiunea"Conform cu Originalul".In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii copia legalizate a Certificatului Constatator.Autorizatie ISCIR emisaconform Prescriptiei ISCIR PT R2 2010 privind montarea, instalarea, punerea in functiunea produselor ofertate in termen de valabilitate.Se va anexa copie lizibila dupa Autorizatia ISCIR
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., declaratie de conformitate CE Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer