Achizitie publica - ?Achizitionarea Si Montarea Unei Statii De Receptie Ape Uzate Din Vidanjare la statia de Epurare Ora
Detaliu pentru invitatia numarul 321020
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321020/29.02.2012
Denumire contract: ?Achizitionarea Si Montarea Unei Statii De Receptie Ape Uzate Din Vidanjare la statia de Epurare Ora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 0259-436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. str. D. Zamfirescu nr. 3 sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea Si Montarea Unei Statii De Receptie Ape Uzate Din Vidanjare la statia de Epurare Ora
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si montarea unei ?STATII DE RECEPTIE APE UZATE DIN VIDANJARE la statia de Epurare Oradea?- Capacitate : aproximativ 100 mc/h.
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
va fi de 2.600 lei, sau echivalentul in euro calculat la un curs BNR din ziua de vineri inaintea dpuneri ofertelor.Perioada de valabilitate-60 zile de la data limita de depunere a ofertei, trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, (Formularul 7)-la casieria autoritatii contractante inainte de deschiserea ofertelor Sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de catre BRD, Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabiltate a ofertei fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 alin.(1) lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, - (in acest caz se retine 1.305, 00lei).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
este de 10% din valoarea contractului fara TVA constituita in Lei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului, prin una din urmatoarele modalitati, ?Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca, valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ?(Formular 8);?garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original cu toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (OP. vizat banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, va face referire expresa la contractul incheiat cu autoritatea contractanta, si va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat, se va elibera/restitui conf art.92 alin.(2)din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea art.180-(Formular 1); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -(Formular 2)-(vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia de participare cu oferta independenta (Formular 9); Declaratie neincadrare in prev.art. 69~1 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, (persoanele ce detin functie de decizie sunt: (Director General ing. Ovidiu Gavra, Director Economic ec. Aniko Kuntz, Director Tehnicing. Gheorghe Popa, Director Comercial ec. Claudiu Pop si Sef Compartiment Achizitii ? Publice ing. Vivianne Sava)-(Formular 3).Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar obiectul prezentei achizitii.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista cu contractele de furnizare in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant care este considerat necesar pentru derularea contractului Standard privind sistemele de management al calitatii:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 07:54