Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si montarea unor incinte pentru depozitarea deseurilor menajere,amplasate pe domeniul public al municipiului Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 340233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 340233/28.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea si montarea unor incinte pentru depozitarea deseurilor menajere, amplasate pe domeniul public al municipiului Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Sala Ghiseelor, ghiseul nr.10, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, sala mica/sala mare, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si montarea unor incinte pentru depozitarea deseurilor menajere, amplasate pe domeniul public al municipiului Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor de construire si montare a unor incinte de depozitare a deseurilor pe domeniul public al municipiului Oradea
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 967, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 19.300 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la TrezoreriaMunicipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
- Delorean Ion Iulius- presedinte HCL nr.69/09.02.2012, pentru aprobarea bugetului /2012.- Eduard Florea - Director Directia Economica; -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Cristian Budurean, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere.Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta obligatorie: prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica saujuridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vordepune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau celputin egala cu 645.100 lei.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.-Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat deorganele competente, sau orice alte documente justificative din care sareiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copiecontinand mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista princip lucr ex. in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei care sa contina cel putin un contract similar finalizat cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 322.500 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului/contractelor declarate pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie partiala sau finala a lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta 2-Inf. ref. la studiile si calif. pers. resp.pt ex. lucrarilor care sa contina cel putin: -Sudori autorizati ISCIR: minim 2 persoane., CONTINUARE Cerinta 2 - NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare si/sau de prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentarea copiilor xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificatele si/sau atestatele care demonstreaza calificarea/specializarea personalului nominalizat in lista, certificate pentru conformitate cu originalul si aflate in siperioada de valab. la data depunerii ofertei., Cerinta nr.3 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice simijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat sau alte forme de punere la dispozitie) si pe care urmeaza a le utiliza pentru executialucrarilor., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) - completare declaratie cuprinzand subcontractantii ( Formular nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti anexat) Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executie de lucrari sau echivalent.Se va prezentarea un certificat emis de un organismnational sau international de certificare privind implementarea sistemului demanagement de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Nota: In caz de asocieredocumentele care dovedesc implementarea unui sistem de management alcalitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu conform conditiilor din standardul, SREN -ISO14001/2005 - sistem de management de mediu sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari. Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc asigurarea protectiei mediului vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer