Achizitie publica - Achizitionarea si punerea in functiune a 5 instalatii inregistrare consum combustibil pentru locomotive tip LDH 450M
Detaliu pentru invitatia numarul 333666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 333666/13.08.2012
Denumire contract: Achizitionarea si punerea in functiune a 5 instalatii inregistrare consum combustibil pentru locomotive tip LDH 450M
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +4 0213193670, fax: +4 0213125149, persoana de contact: Mihaela Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector1, etaj 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea si punerea in functiune a 5 instalatii inregistrare consum combustibil pentru locomotive tip LDH 450M
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si punerea in functiune a 5 instalatii inregistrare consum combustibil pentru locomotive tip LDH 450M
II.1.6) CPV: 31644000-2 - Diverse dispozitive de inregistrare a datelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare-3.150, 00 lei.Echival.ptr. o garantie de particip.depusa in euro- la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofert.Per.de valabil.a garantiei ptr.particip.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei.Daca ofert.este IMM, poate depune garantia de particip.in val.de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii docum.doveditoare privind statutul de IMM.Garantia pentru particip.se poate constitui astfel: prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1; prin instrum.garantare emis de o societate bancara (F.11) ori de o societate de asigurari, doc.care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmat.: plata garantiei se va executa la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; dreptul achizitorului de a retine garantia de particip.atunci cand ofert.se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabil.; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil. a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in perioada de valabil.a ofertei; dreptul achizitorului de a retine din garantia de particip.suma de 1.575 lei, calcul.in conf.cu prev.art. 278ยน, alin.(1), litera a) din OUG nr.34/2006, in cazul in care ofert.depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de C.N.S.C.Garantia de particip.trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care instrum.de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autoriz./legaliz.in lb.romana.Asociere- instrum. de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru, cu cond.nominalizarii tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie -8 % din pretul fara TVA al contr.Societ.care fac dovada ca sunt IMM vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantum.garantiei de buna executie.Garantia de buna exec.a contr.se constituie printr-un instrum.de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, care trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca partile convin, garantia de buna exec.se poate constit.si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contr.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III )In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.Tertului sustinator ii sunt aplicabile prev. art.181 din OUG 34/2006, lit.a, c1 si d.II.1. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente; certificatele trebuie prezentatesi de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Exploatare ? ing. Gabriel SburlanDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Material Rulant ? ing. Daniel TudoracheSef Birou Tehnic Material Rulant ? ing. Mihai AndronescuSef Birou U.C.R.M.R. ? ing. Mariana DumitruSef Birou Receptie T.E.M. ? ing. Adrian BahnaServiciul Juridic ? cons. jr. Giusepina GeorgescuSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruSef Depou Exploatare T.E.M. ? sing. Dan UrdareanuServiciul Material Rulant ? ing. Razvan BalanescuBiroul Achizitii Produse ? ing. Mihaela DinuV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Ofertantii vor prezenta Autorizatie de Furnizor Feroviar.Documentul emis de AFER se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.In cazul unei asocieri, documentul emis de AFER trebuie prezentat corespunzator specificului activitatii desfasurate de fiecare asociat in parte in cadrul contractului.Daca valabilitatea documentului emis de AFER expira pe parcursul derularii contractului, ofertantul va prezenta un angajament privind prelungirea valabilitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).Cerinta minima: Tabelul anexat Formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 100.000 lei.2.Prezentarea unor documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta in completarea acestora, orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.) care sa furnizeze aceste informatii., Documente emise de AFER in conformitate cu prevederile O.M.T. nr. 290/2000.Ofertantii vor prezenta Certificat de Omologare Tehnica Feroviara/Agrement Tehnic Feroviar emise de AFER, valabile la momentul deschiderii ofertelor, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. ISO 9001:2008.Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro (atasata prezentei invitatii)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 13:16