Achizitie publica - ?Achizitionarea solutiei de clorura ferica 40% (FeCl3) pentru functionarea sistemului de reducere a fosforului total(Ptot) in Statia de Epurare Oradea?
Detaliu pentru invitatia numarul 350951
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350951/23.07.2013
Denumire contract: ?Achizitionarea solutiei de clorura ferica 40% (FeCl3) pentru functionarea sistemului de reducere a fosforului total(Ptot) in Statia de Epurare Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A. - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea solutiei de clorura ferica 40% (FeCl3) pentru functionarea sistemului de reducere a fosforului total(Ptot) in Statia de Epurare Oradea?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea solutiei de clorura ferica (FeCl3) pentru functionarea sistemului de reducere a fosforului total(Ptot) in Statia de Epurare Oradea? cuprinde achizitionarea solutiei de clorura ferica (FeCl3), pentru reducerea fosforului total (Ptot) in efluent, sub 1 mg/l in Statia de Epurare Oradea.Perioada de derulare a contractului va fi de 12 luni.Ofertantul va livra solutia de clorura ferica (FeCl3) cu mijloace de transport dotate cu echipamente de masurare (contor de masurare) a cantitatii de solutie FeCl3, livrata pentru functionarea sistemului de reducere a fosforului in Statia de Epurare si sa asigure un stoc de rezerva de FeCl3 pentru 7 zile, in rezervorul de stocare situat in incinta Statia de Epurare Oradea.
II.1.6) CPV: 24312122-5 - Clorura ferica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 8.500 lei, sau echivalent in alta valuta. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul de referinta comunicat de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate, Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 3 Sectiunea Formulare sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de banca, Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 alin.(1) lit. b) in cuantum de 4.218 lei. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: 1.Prin retineri succesive de 10% conf. HG1045/2011(5% pentru I.M.M.daca executantul beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii). 2.Scris de garant de buna exec emisa de o banca sau polita de asigurare, valab.cel putin pe per de derulare a contract, in original, garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garant. de buna exec. va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ec. Marcela Mirnea, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ciursas, sef sector Epurare ing. Robert Judea, comp. Financiar contabil Adriana Handra, sector Epurare ing.Stefan Miheler, sector Epurare sing. Gelu Morgovan, comp. Juridic cons. juridic Nicoleta Ciule si comp Financiar Contabil ec. Simona Cret.5.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat de stat si bugetul local, valabile conform legislatiei in vigoareDeclaratiile de mai sus se vor prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz in conf.cu prevederile OUG.34/2006. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere in limba romana, efectuate de catre un traducator autorizat. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Persoanele juridice straine vor prezenta toate documentele solicitate in limba tarii original sau copie conform cu originalul in care ofertantul este rezident, insotite de traducerile in limba romana, efectuate de catre un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani completare Formular nr.5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a principalelor livrari similare din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr. 4;2. Lista privind principale livrari de produse similare va contine cel putin unul sau maxim 3 contracte care prezinta livrari de produse similare a carui/caror valoare cumulata este deminim 400.000 lei ;3. Livrarea se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pentru livrarea solutiei de clorura ferica 40% (FeCl3), sau contract cu o firma transportatoare.Solutia de clorura ferica (FeCl3) poate fi transportata numai cu cisterne speciale dotate cu pompa pentru descarcarea solutiei.Formular nr. 10 Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 11:31