Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea unei autobasculante pe sasiu 6x4 dotata cu lama pentru dezapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 340938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Hudesti (Primaria Hudesti Botosani)
Numar invitatie: 340938/13.12.2012
Denumire contract: Achizitionarea unei autobasculante pe sasiu 6x4 dotata cu lama pentru dezapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hudesti (Primaria Hudesti Botosani)Cod fiscal: 3672022, Adresa: Comuna Hudesti, jud.Botosani, Hudesti, Telefon: 0231/623102, Fax: 0231/623250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hudesti, jud.Botosani, Hudesti, Romania, cod postal: 717210, telefon: +04 0231/623102, fax: +40 0231/623250, persoana de contact: Viorel Atomei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Hudesti, jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unei autobasculante pe sasiu 6x4 dotata cu lama pentru dezapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autobasculante pe sasiu 6x4 dotata cu lama pentru dezapezire.
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar. pt participare in numele ofertantului in cuantum de 5.000 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, prin virament bancar in contul RO85TREZ1185007XXX000377 Deschis la Trezoreria Darabani de Comuna Hudesti, CIF 3672022, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din solicitat. Atentie! In cazul in care un ofertant depune Contestatie, iar CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare o suma dupa cum este prevazut in art. 278ยน, lit.c din OUG nr. 34/2006. Restituirea garantiei se va face in cof cu prev. art.88 din HG 925/2006.Pentru garantia de participare in oricare valuta data de referinte pentru echivalenta leu/euro va fi la cursul euro de referinta publicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Referitor la Situatia personala a ofertantului, conform prevederilor art. 176, alin. (1), coroborate cu dispozitiile art. 180, art. 181 si art. 182, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, s-au stabilit urmatoarele cerinte obligatorii: - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.? Documente solicitate ofertantului pentru demonstrarea situatiei personale: 1. declaratie privind eligibilitatea ? ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 1 din sectiunea ?Formulare?;2. declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 - ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 1A din sectiunea ?Formulare?;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. declaratie privind calitatea de participant la procedura-ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 2 din sectiunea ?Formulare?;6. declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - ofertantul va completa si prezenta formular nr.1Bdin sectiunea ?Formulare?;7. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 - ofertantul va completa si prezenta formularul nr.1Cdin sectiunea ?Formulare?;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul AC cu privire la derularea , organizarea, si finalizarea procedurilor de atribuire, respectiv pers. care aproba bugetul aferent AC, sunt: Atomei Viorel-primar, Sasiiac Vasile-viceprimar, Atitiene Didina-contabil sef, Asavetei Anca-secretar, Pintilei Costel-ref.achizitii publice, Alexandru Ciprian-referent, Paun Maria-referent, Agache Stelica-cons.local, Apavaloaie Marioara-cons.local, Besliu Ioan-cons.local, Bruma Liviu- cons.local, Chitac Constantin- cons.local, Gavril Constantin-cons. local, Gherasim Fanica-cons.local, Hututui Stelica-cons.local, Lungu Florin-cons.local, Matu Ion-cons. local, Puscasu Stelian-cons. local, Poraicu Ioan-cons. local, Sisiiac Neculai-cons. local, Stefan Marinel-cons. local. - pentru persoanele juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate in original/copie lizibila/copie legalizata cu mentiune cf.cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitade depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataAceste documente vor confirma existenta obiectului de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului. Se va verifica corespondenta codurilor CAEN cu codurile CPV corespunzatoare obiectului achizitiei.Ca si masura suplimentara, autoritatea contractanta va solicita Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator) inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata ( in situatia in care acesta a prezentat in cadrul ofertei certificatul constatator in copie).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizari in ultimii 3 aniSe solicita obligativitatea prezentarii pentru experienta similara pe componentaFurnizari: furnizarea, in ultimi 3 ani, acel putin unui contract avand ca obiect vanzarea de masini in valoare de cel putin 400.000lei fara TVA .Servicii : prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract avand ca si obiect vanzarea de masini in valoare de cel putin 400.000lei fara TVA ..Pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente: -copie dupa contractul sau parti din acesta ce contin infomatiile relevante cu care se va face dovada experientei similare- copie dupa procesul-verbal de receptie produselor- recomandare din partea beneficiarului, Informatii privind personal: 1. Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor prezenta anexat actele doveditoare specialitatii fiecarui specialist, respectiv: * CV-ul* diploma de studii in copie cf. cu originalulpentru fiecare persoana propusa*documente in copie conform cu originalul pentru tot personalul propus din care sa rezulte angajamentul de participare impreuna cu ofertantul la indeplinirea contractului - conform art.188 alin. (3) lit. b), alin (2) lit c) din OUG 34/2006, ,- Informatii despre Asociere si acordurile de asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer