Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea unei autoutilitare


Detaliu pentru invitatia numarul 319449
Autoritate contractanta
JUDETUL HARGHITA
Cod de identificare fiscala: 4245763
Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc
Telefon: 0266-207720
Fax: 0266-207725
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionarea unei autoutilitare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea unei autoutilitare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.01.2012 15:25
Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc P-ta Libertatii nr. 5, camera 23 Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc P-ta Libertatii nr. 5, camera 326
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 42, 742 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratii privind neîncadrarea în prevederile art.180, 181, 69^1 din OUG 34/2006; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul de stat, care sa ateste plata obligatiilor în luna anterioara celei în care se depun ofertele; Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului; Informatii generale; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani, certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante; documente de confirmare: certificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate în clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate /produse furnizate
prin descarare de pe SEAP, Garantie de participare: 854 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer