Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea unei constructii demontabile (hangar) pentru depozitarea de canoe, biciclete si echipamente de camping


Detaliu pentru invitatia numarul 327204
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Periam (Primaria Comunei Periam)
Numar invitatie: 327204/17.05.2012
Denumire contract: achizitionarea unei constructii demontabile (hangar) pentru depozitarea de canoe, biciclete si echipamente de camping
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Periam (Primaria Comunei Periam)Cod fiscal: 4759543, Adresa: Comuna Periam, nr.986, judetul Timis, Periam, Telefon: 0256 - 375001, Fax: 0256 - 375002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Periam, str. Muresului nr.1 bis (vechi nr. 986), judetul Timis, Periam, Romania, cod postal: 307315, telefon: +40 256375001, fax: +40 256375002, persoana de contact: Nicoleta Ispas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschidla sediul Primariei comunei Periam, Comuna Periam, str. Muresului nr.1 bis (vechi nr. 986), judetul Timis,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionarea unei constructii demontabile (hangar) pentru depozitarea de canoe, biciclete si echipamente de camping
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: constructia demontabila (hangar) pentru depozitarea de canoe, biciclete si echipamente de camping va avea o suprafata de aproximativ 100 mp si va fi compusa din sptiul de depozitare si un birou, o camera tehnica pentru producerea energiei fotovoltaice si o toaleta ecologica incastrata in hangar.
II.1.6) CPV: 45223800-4 - Asamblare si instalare de structuri prefabricate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 129.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1762, 58 lei. Daca operatorul economic se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Retineri in cuantum de 881, 29 lei din suma constituita drept garantie de participare in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular anexa nr.51). Atentie: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? D-na Boancas Rodica, Viceprimar ? D-l Hojda Samson, inspector de specialitate ? D-l Marica Florian, inginer constructor ? D-l Mirea Cristian si inspector asistent contabilitate ? D-na Cotosman Claudia Letitia.Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic, calitatea de participant la procedura, confirmarea efgectuarii platii impozitelor si taxelor locale, precum si la bugetul general consolidat ( se vor prezenta certificate fiscal din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile), cazierul judiciar, cazierul fiscal si certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( se accepta intr-o prima faza copie conforma cu originalul, iar ulterior se va solicita ofertantului castigator prezentarea documentului in original sau copie legalizzata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea bilantului contabil pe ultimul an sau extrasul de bilant, vizat de catre DGFP. In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentale solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unei contract si de o alta persoana (angajament ferm in forma autentica).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: principalele furnizari de produse din ultimii trei ani.Se prezinta o lista continand produse, valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si cel putin un certificat privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari). Se solicita certificatul ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara- calculul punctajului financiar se va face dupa urmatoarea formula: Punctaj obtinut = pret minim/pret ofertat x 70
timpul de livrare
30
Descriere: componenta tehnica - calculul punctajului privind timpul de livrare se va face dupa urmatoarea formula: Punctaj obtinut = Timp minim/Timp ofertat x 30. Timpul de livrare va fi ofertat in zile. Timpul de livrare maxim acceptat este de 30 zile de la data semnarii contractului. Timpul minim de livrare acceptat sub care nu se va puncta suplimentar oferta este de 15 zile, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP - sectiunea Cerere de oferte - documentatii de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Tranfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013.)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer