Achizitie publica - Achizitionarea unor - PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA ? cod CPV 15100000-9 respectiv ? PRODUSE DIN CARNE
Anunt de atribuire numarul 82404/22.07.2009
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450059, Salaj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0260661819, Fax: 0260618850
II.1) Denumire contract Achizitionarea unor - PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA ?cod CPV 15100000-9 respectiv ? PRODUSE DIN CARNE
II.2) Obiectul contractului Achizitionarea unor - PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA ?cod CPV 15100000-9 respectiv ? PRODUSE DIN CARNE?- cod CPV 15130000-8 ( carne tocata, salamuri, parizere, cremvusti, carnati, specialitati, afumaturi, prospaturi, untura)conform anexelor prezentului caiet de sarcini.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 198465/17.03.2009 13:51
III.1)Numar de oferte primite 2
Valoare estimata totala 175, 249.36 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
7792 / 08.04.2009
152, 829.3RON
Castigator
CUI
Adresa
SC UNIVERSAL SA
673910
P-ta Iuliu Maniu, nr.25, Zalau, 450016, Salaj
Total (fara TVA): 152, 829.3RON
Ofertant castigator: SC UNIVERSAL SA
Valoare contract: 152829.30 RON