Achizitie publica - Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 1.700.000 lei, cu o maturitate de 1 de an
Detaliu pentru invitatia numarul 338216
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338216/25.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 1.700.000 lei, cu o maturitate de 1 de an
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)Cod fiscal: 4593474, Adresa: str. Libertatii nr1, Sacueni, Telefon: +40 259352194, Fax: +40 259352195/+40 259352196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 259352194, fax: +40 259352195/+40 259352196, persoana de contact: BERES CSABA, BEDE MARIA, MARINA CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 259352194, fax: +40 259352195/+40 259352196
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 1.700.000 lei, cu o maturitate de 1 de an
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 1.700.000 lei, cu o maturitate de 1 de an, pentru finantarea unor investitii publice de interes local - implementarea proiectului ?Realizarea sistemului de conducte pentru apa de ploaie pe teritoriul Ora?ului Sacueni ? HURO/0802/139_AF?, accesat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 821.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare este 3076, 43 lei, 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei este 120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Garantia va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 1% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea-Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original;Declaratia pe proprie raspunderSe va prezenta: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.2. Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copielizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul3. Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul localdin care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va prezenta Formularul nr. 18, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul nr. 19, in original.Persoanele cu functie de conducere sunt: Primar ?BERES CSABA;Viceprimar ? CSUKA JOZSEF, BEDE MARIA -responsabil achizitii, MARINA CRISTIAN - responsabil achizitii.Consilieri locali: Ardelean Gheorghe, Beres Attila, Cservid Levente-Imre, Csuka Jo;zsef-Gyorgy, Dudas Emeric, Duta Cristina-Mona , Erdei Victor, Goder Attila-Sandor, Gyurcsik Zoltan , Hamza Alexandru, Karancsi Bela, Kovari Gyongyi, Majercsik Attila, Mocsar Laszlo;, Nagy Stefan, Rhedey Emilia, Szilagyi Ghizela. Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilatapentru conformitate cu originalul.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru a fi calificat ofertantultrebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 300.000 lei.Conversia in lei a monedei nationale a tarii de origine a ofertantului se va face utilizand rata de schimb valutar stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei, pentru ultima zi a anului respectiv.Se va prezenta: 1.Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), in original, copie legalizata sau in copie lizibilasemnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.2. Formularul nr. 4, in original - respectiv o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: Experienta similara va fi demonstrataprin prezentarea minim a unui contract similar, a carui valoare sa fie de celputin 150.000 lei fara TVA.Cerinta privind Informatii referitoare la experienta similara se va considera ca fiind indeplinita daca ofertantul prezinta, cumulativ, urmatoareledocumente: - lista cuprinzand contractele similare incheiate in ultimii 3 ani;
- copii, conform cu originalul, a partilor relevante din contractul care dovedeste experienta similara, insotit de actele aditionale si anexele acestuia, daca este cazul., Informatii privind capacitatea profesionala: Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de conducere si personal despecialitate calificat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentuluicontract., Informatii privind subcontractantii, in cazul in care, ofertantul aresubcontractanti, se va prezenta Formularul nr. 10.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 19:55