Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionarea unui buldoexcavator necesar infiintarii serviciului de salubrizare si deszapezire al comunei Tulnici?


Detaliu pentru invitatia numarul 354579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL TULNICI
Numar invitatie: 354579/11.10.2013
Denumire contract: ?Achizitionarea unui buldoexcavator necesar infiintarii serviciului de salubrizare si deszapezire al comunei Tulnici?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL TULNICICod fiscal: 4297703, Adresa: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Telefon: 0237265312, Fax: 0237265312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Romania, cod postal: 627365, telefon: +40 0237265312, fax: +40 0237265312, persoana de contact: MIHAELA RADUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tulnici, comuna Tulnici, sat Tulnici, judetul Vrancea, cod postal 627365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea unui buldoexcavator necesar infiintarii serviciului de salubrizare si deszapezire al comunei Tulnici?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare buldoexcavator pe pneuri
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4000 lei. Garantia de participare este obligatorie se depune, cel mai tarziu, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE (Banca Central-Europeana) cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare printr-o dovada in conditiile legii nr. 346/2004 (Formular nr. 11). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Modalitatile de constituire a garantiei de participare - in contul RO 28 TREZ 6915 006 XXX 004 533, deschis la Trezoreria municipiului Focsani - sunt cele prevazute la art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 (vezi si Formular nr. 12). Nota: operatorul economic poate alege sa constituie garantia de participare in numerar, la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular nr. 1. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) din O.U.G nr.34/2006; 2. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Formular nr. 2. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care dermina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si aleart.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) din O.U.G. 34/2006. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza: -Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei;
-Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine (cerinta valabila si pentru sucursalele din Romania ale persoanelor juridice straine) vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate. 3. Se solicita Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorii economici vor completa si prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, Formular nr. 3, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. 4. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 4.Nota: In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie si/sau consilier local din cadrul autoritatii contractante: Bizna Valentin-Primar, Leustean Vasile-Viceprimar si consilier local, Gaina Valerica-Secretar, Bulimej Lenuta-Contabil sef, Raduta Mihaela consilier achizitii publice, Agurida Ion-consilier local, Botu Aurel-consilier local, Buture Ion-consilier local, Ciuta Valerica-consilier local, Csudor Aurelian-consilier local, Dantis Vasile-consilier local, Foric Fanica-consilier local, Iacob Danut-consilier local, Mocanu Costica-consilier local, Nicoara Costel-consilier local, Tudorache Vasile-consilier local, Ursu Vasile-consilier local.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate. Cerinta obligatorie pentru persoane fizice/juridice romane si/sau straine. Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita Certificat constatator emis de ONRC, sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? in original/copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectuluisupus procedurii de achizitie publica.Informatiile cuprinse in respectivul document trebuie sa fie reale/valabile la data-limta de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta ii va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentareapentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitatin conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind situatia economico-financiara. Cerinteobligatorii: Cifra de afaceri globala, aferenta anilor 2010-2011-2012 sa fie cel putin 440.000 lei, fara T.V.A.iar in acest sens ofertantii vor prezenta formularul nr.5-informatii generale.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iar cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici. In cazul in care, operatorul economic participant la procedurabeneficiaza de sustinerea unui tert pentru indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri globale, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoanasustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara aobligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care dermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a, lit.c indice 1 si lit.d din O.U.G nr. 34/2006. Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant, vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012), in copie legalizata sau copiecertificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantuluisau orice alte elemente echivalente. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursulmediu anual lei/valuta comunicat de BCE (Banca Central-Europeana).IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau orice alt document echivalent in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare in tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada faptului ca are capacitatea tehnica si/sau profesionala de a executa si duce la bun sfarsit obligatiile contractuale. Se solicita informatii privind: 1.Experienta similara.Cerinte obligatoriiLista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin un a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 229.084 lei, fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.In cazul in care valoarea/valorile contractului/contractelor prezentat/prezentate ca experienta similara este/sunt exprimata/e in alta moneda, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iar cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici. In cazul in care, operatorul economic participant la procedura beneficiaza de sustinerea unuitert atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181lit.a, lit.c indice 1 si lit.d din O.U.G nr. 34/2006.2.Resurse umane.Cerinta obligatorieSe va prezenta o Declaratie privind personalul alocat pentru indeplinirea contractului, Formularul nr. 8, unde se vor nominaliza: -persoana/persoanele responsabile cu Controlul calitati(desemnata/desemnate la nivelul operatorului economic in a carui/caror sfera de atributii intra si prezentul contract sau desemnata/desemnateexclusiv pentru acest contract);
-persoana/persoanele responsabila/responsabile cu punerea in functiune;
-persoana/persoanele responsabile cu instruirea personalului de exploatare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer