Achizitie publica - Achizitionarea unui buldoexcavator pentru Comuna Draganesti, judetul Bihor.
Detaliu pentru invitatia numarul 352651
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352651/14.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea unui buldoexcavator pentru Comuna Draganesti, judetul Bihor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGANESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGANESTI BIHOR)Cod fiscal: 5431675, Adresa: DRAGANESTI NR.37 JUDETUL BIHOR, Draganesti, Telefon: +40 259321729, Fax: +40 259231729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRAGANESTI NR.37 JUDETUL BIHOR, Draganesti, Romania, cod postal: 417250, telefon: +40 259321729, fax: +40 259231729, persoana de contact: BANDA OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRAGANESTI NR.37 JUDETUL BIHOR, Draganesti, Romania, cod postal: 417250, telefon: +40 259321729, fax: +40 259231729
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unui buldoexcavator pentru Comuna Draganesti, judetul Bihor.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui buldoexcavator conform specificatiilor tehnice din cadrul Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 095.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5561.9 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Garan?ia de participare va fi valabila pentru 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ?i se va constitui prin orice modalitate din cele prevazute de lege -art.86 din HG 925/2006(depunere numerar caserie, ordin de plata, scrisoare de garan?ie sau poli?a de asigurare).Echivalen?a pt o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Se va prezentaCertificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau in copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau in copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010.Se va prezentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUGnr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de conduceresunt: Primar ?BANDA OVIDIU; Viceprimar ? SALA FLORIN .Secretar - HORGE VASILE, Contabil sef ? BELEJAN DORINA , Responsabili achizitii ? HORGE ADRIAN , iar Consilieri locali: BALINT RADU, BOTA VIOREL, BOZGA FLORIN, BUNTA GHEZA, CATA NICOLAE, CIOLAC ALEXANDRU, DAN VASILE, HAIDUC VASILE, HORGIU MIRON, ORAS IONUT, SALA FLORIN. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de activitati ce fac obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 500.000 lei. Se va prezenta Fisa cu informatii generale.Conversia in lei a monedei nationale a tarii de origine a ofertantului se va face utilizand rata de schimb valutar stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei, pentru ultima zi a anului respectiv., Se solicita prezentarea Bilanturilor contabile pentru ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente, obligatoriu si anexele, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privitoare la personalul de specialitate de care dispune ofertantulpentru indeplinirea contractului.Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de specialitate calificat pentru furnizarea produselor ce fac obiectulprezentului contract., a)Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de minim un contract de furnizare de produse similare (respectiv furnizare de utilaje), a carui valoaresa fie de cel putin 250.000 lei fara TVA. Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR.Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerin?e ofertantul are posibilitatea de a prezenta urmatoarele documente: -lista cuprinzand contractele similare, in original, - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, sau orice alte documente pe care le considera relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 11:01