Achizitie publica - ACHIZITIONAREA UNUI CILINDRU COMPACTOR (UTILAJ DE TAVALUGIT) PENTRU EFECTUAREA OPERATIILOR DE INTRETINERE A GAZONULUI LA TERENURILE CU IARBA NATURALA DIN CADRUL STADIONULUI IULIU BODOLA
Detaliu pentru invitatia numarul 332127
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332127/23.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI CILINDRU COMPACTOR (UTILAJ DE TAVALUGIT) PENTRU EFECTUAREA OPERATIILOR DE INTRETINERE A GAZONULUI LA TERENURILE CU IARBA NATURALA DIN CADRUL STADIONULUI IULIU BODOLA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, etaj 2, cam 201(sala de sedinte AIO)din cadrul Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI CILINDRU COMPACTOR (UTILAJ DE TAVALUGIT) PENTRU EFECTUAREA OPERATIILOR DE INTRETINERE A GAZONULUI LA TERENURILE CU IARBA NATURALA DIN CADRUL STADIONULUI IULIU BODOLA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA UNUI CILINDRU COMPACTOR (UTILAJ DE TAVALUGIT) PENTRU EFECTUAREA OPERATIILOR DE INTRETINERE A GAZONULUI LA TERENURILE CU IARBA NATURALA DIN CADRUL STADIONULUI IULIU BODOLA
II.1.6) CPV: 16150000-1 - Tavaluge pentru peluze sau pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.500 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Administratiei imobiliare Oradea.- Perioada de valabilitate a garantiei- 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in aprobarea bugetului local pe anul 2012: Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-Primarul Ilie Bolojan; Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan-iar persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, sef serviciu financiar-contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, Sef Birou Baze Sportive : Ovidiu Clonda, Sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, consilier Achizitii Publice - Ciarnau Claudia. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele TeritorialeForma de prezentare: copie continand mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul si datele de identificare ale ofertantului, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (mai putin anul in curs) care sa ateste contractarea si finalizarea, in ultimii 3 ani, de contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 80.645, 16 lei fara TVA.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractului / contractelor (parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus, insotite de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si calitatea produselor furnizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:40