Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA UNUI ECHIPAMENT DE RACIRE SI DE VENTILARE (1 BUC. CHILLER)


Detaliu pentru invitatia numarul 337166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITA
Numar invitatie: 337166/11.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI ECHIPAMENT DE RACIRE SI DE VENTILARE (1 BUC. CHILLER)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITACod fiscal: RO 4231822, Adresa: MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0722324563, Fax: 0243/230152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920031, telefon: +040 243/237140, fax: +040 243/230052, persoana de contact: COMP. DE ACHIZITII PUBLICE INTERNE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.G.F.P. IALOMITA: BD. MATEI BASARAB, NR. 14, LOC. SLOBOZIA, JUD. IALOMITA, ET. 2, CAM. 202.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRAREA VENITURILOR STATULUI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI ECHIPAMENT DE RACIRE SI DE VENTILARE (1 BUC. CHILLER)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA UNUI ECHIPAMENT DE RACIRE SI DE VENTILARE (1 BUC. CHILLER) PENTRU CLIMATIZARE CENTRALIZATA A SPATIILOR.
II.1.6) CPV: 42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 lei si este este valabila timp de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: 1.scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul 1A prezentare in original);2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (prezentare in original);3.depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar;4.virament prin ordin de plata, in contul: RO27TREZ3915005XXX000115 - ?Garantie licitatie?, deschis la Trezoreria Municipiului Slobozia.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza de catre D.G.F.P. Ialomita, numai dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, conform art. 88 din HG nr. 925/2006 (A).In conditiile art. 278^1, alin. (1), lit. a), autoritatea contractanta va retine o parte din garantia de participare, in raport cu suma estimata, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.In conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -formular A (prezentare in original).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(A)- formular B (prezentare in original).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr 34/2006(A), atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C. Incadrarea in situatiile prevazute de certificat, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (prezentare in original).4.Declaratie privind art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A). Se solicita declaratie pe proprie raspundere -formular D - prezentare in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A) atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.La nivelul D.G.F.P. Ialomita, acestea sunt: Drobota Danut Ioan - director executiv, Panait Paulina - sef Birou Financiar, Cheles Nicoleta - sef Birou Juridic, Bratcovschi Raluca - Control Financiar Preventiv si Ilie Angela - Comp. de Achizitii Publice Interne.5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Indeplinirea conditiilor de plata a taxelor si impozitelor solicitate prin cele doua certificate constituie conditie de calificare.Aceste certificate trebuiesc prezentate in original sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.6.Certificat de cazier fiscal in termen de valabilitate, fara inscrisuri si mentiuni (prezentare in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular E (prezentare in original).Obs. Specificati obligatoriu numele persoanei autorizate sa semneze (nu doar semnatura). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, valabil din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul caen din certificat;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;c) adresa actuala a sediului firmei.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - formular F, prezentare in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani -formular G, prezentare in original.Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, montare si punere infunctiune chillere insotit de document constatator/recomandare emis/a debeneficiar, inclusiv proces-verbal de receptie si punere in functiune., Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a serviceuluisi a controlului calitatii de care dispune sau al carui angajament departicipare a fost obtinut de ofertant, formularul H - prezentare in original. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca areimplementat sistemul de management al calitatii sau certificate echivalenteemise de organisme stabilite in alte stat ale Uniunii Europene., Certificat ISO 14001:2004 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca areimplementat sistemul de management al mediului sau certificate echivalenteemise de organisme stabilite in alte stat ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCES DIRECT SI NERESTRICTIONAT LA FISIERUL PUBLICAT IN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer