Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea unui incarcator frontal pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 339593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Numar invitatie: 339593/16.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea unui incarcator frontal pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)Cod fiscal: 4593474, Adresa: str. Libertatii nr1, Sacueni, Telefon: +40 259352194, Fax: +40 259352195/+40 259352196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 259352194, fax: +40 259352195/+40 259352196, persoana de contact: BERES CSABA, MARINA CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din orasul Sacueni, str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unui incarcator frontal pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui incarcator frontal pentru Oras Sacueni, judetul BihorProdusul achizitionat va fi folosit pentru a sprijini executia lucrarilor de interes public ce se deruleaza de catre autoritatea contractanta, lanivelul orasului Sacueni, precum si localitatile apartinatoare, conform specificatiilor tehnice minimale mentionate in cuprinsul caietului desarcini, document ce este parte a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 111.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.601, 11 lei, respectiv 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de part se poate constitui in orice mod, conform preved.art86 din HG 925/2006.Echivalen?a pt o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.Se va prezenta: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.2. Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat dincare sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copielizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.3. Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul localdin care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, in copie legalizata sau in copielizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 -Persoanele cu functie de conducere sunt: Primar ? BERESCSABA;Viceprimar ? CSUKA JOZSEF; Contabil Sef ? Bocor Andrea; Responsabili achizitii ? Bede Maria si Marina Cristian; iar Consilierilocali: Ardelean Gheorghe, Beres Attila, Cservid Levente-Imre, Csuka Jo;zsef-Gyorgy, Dudas Emeric, Duta Cristina-Mona , Erdei Victor , Goder Attila-Sandor, Gyurcsik Zoltan , Hamza Alexandru, Karancsi Bela, Kovari Gyongyi, Majercsik Attila, Mocsar Laszlo;, Nagy Stefan, Rhedey Emilia, Szilagyi Ghizela. Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de activitati ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Pentru a fi calificat, ofertantultrebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin500.000 lei.Pentru persoanele fizice/juridice straine, indeplinirea conditiilorreferitore la capacitatea economico-financiara este obligatorie, avand invedere urmatoarele precizari: - vor prezenta bilantul, sau extras din bilant, inregistrat la organul fiscalcompetent in tara de origine, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul sau orice alte documente pe care ofertantul le considera a fi edificatoare in acest sens;
- vor prezenta Formularul nr. 4, in original copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraExperienta similara va fi demonstrata prin prezentarea minim a unui contractsimilar(respectiv contract de furnizare utilaje), a carui valoare sa fie de celputin 260.000 lei fara TVA. Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Lista va cuprinde principalele livrari de produse, realizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerintaprivind Informatiile referitoare la experienta similara se va considera ca fiindindeplinita daca ofertantul prezinta, cumulativ, urmatoarele documente: - lista cuprinzand principalele livrari de produse realizate in ultimii 3 ani;
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar al contractelor respective., Informatii privind capacitatea profesionalaPentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de conducere si personal de specialitate calificat pentru furnizarea produselor ce fac obiectul prezentului contract., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta, in original, Formularul nr. 10, prin care ofertantul va specifica subcontractantii, precum si Acordul desubcontractare, conform Formularului nr. 11.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (HURO0802/139)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer