Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea unui numar de 3 microbuze noi in sistem de leasing financiar in cadrul Proiectului ,, parteneriat activ pentru piata muncii,, - POSDRU/90/2.1/S/60004


Detaliu pentru invitatia numarul 336494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Hunedoara
Numar invitatie: 336494/02.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea unui numar de 3 microbuze noi in sistem de leasing financiar in cadrul Proiectului , , parteneriat activ pentru piata muncii, , - POSDRU/90/2.1/S/60004
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului HunedoaraCod fiscal: 4944320, Adresa: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Telefon: 0254213315, Fax: 0254215034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania, cod postal: 330065, telefon: +40 254213315, fax: +40 254215034, persoana de contact: Mircea Boian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Judetului Hunedoara, Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea unui numar de 3 microbuze noi in sistem de leasing financiar in cadrul Proiectului , , parteneriat activ pentru piata muncii, , - POSDRU/90/2.1/S/60004
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui numar de 3 microbuze noi in sistem de leasing financiar, in cadrul proiectului , , Parteneriat activ pentru piata muncii, , - POSDRU /90/2.1/S/60004
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 8300 lei, respectiv de 4150 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Formele de constituire care vor fi acceptate potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 actualizata: numerar la caseria autoritatii contractante ; virament bancar in contul autoritatii contractante ?ISJ Hunedoara-cont bancar RO97 TREZ 3665 005 XXX 000 114 deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4944320. In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, Scrisoare de garantie bancara, sau orice alta modalitate de constituire a acesteia, va fi emisa de Liderul Asociatiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse. In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.a)din OUG 34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atarge excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul A^1. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social , privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat , in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul B6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului deinterese) ?formularul CFactorii de decizie ai autoritatii contractante , in conformitate cu prevederile art 69^1, sunt: Hutan Constantin-Inspector general, Lautaru Alexandru ?manager proiect; Mate Marta ? inspector adjunct si coordinator regional in cadrul proiectului; Cioara Dana Luiza- coordonator regional judetul Hunedoara; Iacobescu Raluca ? responsabil promovare judetul Hunedoara7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ?formular D Informatii privind asocierea. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere(formularul O) din care vor rezulta cel putin urmatorele: -nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata 2.Document emis de catre Directia de Reglementare si Autorizare din cadrul B.N.R privind inscrierea in Registrul General al institutiilor nebancare a societatii de leasing copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe locul intai, va prezenta autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC in original, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globale, in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), nu mai mica decat 830.000 lei. Ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR astfel 2009 ? 1 euro ? 4, 2373 lei 2010 ? 1 euro - 4, 2099 lei 2011- 1 euro - 4, 2379 lei In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare media cifrei de afaceri a acestuia pentru anii de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul media cifrei de afaceri a asocierii respective pentru anii de 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Se solicita o lista a contractelor de furnizare in ultimii 3 ani pentru minim un contract similar de valoare minima 415.000 de lei sau cel mult a 3 (trei) contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 415.000 de lei.Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie., Informatii privind subcontractantii Formularul se va completa indiferent daca ofertantul are sau nu subcontractanti. Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer