Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM CONTROL ACCES PENTRU BAZINUL DE INOT DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, INCLUSIV CONCEPEREA, IMPLEMENTAREA, INSTALAREA, MONTAREA ACESTUIA


Detaliu pentru invitatia numarul 352007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 352007/06.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM CONTROL ACCES PENTRU BAZINUL DE INOT DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, INCLUSIV CONCEPEREA, IMPLEMENTAREA, INSTALAREA, MONTAREAACESTUIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: dr. ing. Bulbuk Marton
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: dr. ing. Bulbuk Marton
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM CONTROL ACCES PENTRU BAZINUL DE INOT DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, INCLUSIV CONCEPEREA, IMPLEMENTAREA, INSTALAREA, MONTAREAACESTUIA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM CONTROL ACCES PENTRU BAZINUL DE INOT DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, INCLUSIV CONCEPEREA, IMPLEMENTAREA, INSTALAREA, MONTAREAACESTUIAConceperea si implementarea unui Sistem control acces, management si ticketing, pentru asigurarea fluxului de operatiuni necesar pentru accesul clientilor, personalului de serviciu in incinta piscinei si pentru gestionarea operatiunilor comerciale si financiare ale acestuia.Subsistemul informatic de administrare integrataServer aplicatieTerminal de vanzareTerminal de inrolare cartele/bratariSubsistemul informatic de fidelizareImprimanta carduriCititor coduri de bareSubsistemul de control accesController de sistemController de turnichet / usaCititor RFIDTurnichetPoarta pentru persoane cu dizabilitatiIncuietoare electromagneticaButon pentru iesire de urgentaCartele RFIDBratari RFIDIncuietori RFID vestiareTerminal info RFID vestiareFurnizoul se obliga la: Prezentarea Sistemului spre implementare;Organizarea si planificarea implementarii;Personalul responsabil cu montarea si implementarea sistemuluiMontajul echipamentelorPregatirea cailor pt. cablajCablarea sistemuluiPunerea in functiune a echipamentelor si reglarea sistemuluiRefacerea perfecta a pardoselii, tencuielii, tavanului dupa cablare (unde este cazul)Instruirea personaluluiVerificarea functionarii Sistemului.
II.1.6) CPV: 48921000-0 - Sisteme de automatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000 lei- pentru o garantie depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.perioada de valabilitate: 120 zile valabilitate a oferteise face la data limita de primire/depunere a ofertelor-orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respinge-modul de constituire a garantiei pentru participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Prin exceptie garantia se poate constitui si prin: a)prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Aut. Contr. are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, conform prevderilor art. 278 1 lit.a) din OUG nr. 34/2006, anume: se va retine 2.217, 74 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa nr.65Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa nr.66Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuena ?conforma cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Din aceste acte sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestorn certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferetelor, ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere portivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile Art.9 alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011.d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ? anexa nr. 63Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal AttilaViceprimar - Szoke DomokosDirector executiv - Meckl TündeSef birou - Orban RozaliaInspector de specialitate.- Bulbuk MartonInformatician - Nagy SzilveszterInformatician-Csiszer AndrasConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaReferent? Molnar MariaReferent - Mihalyfalvi JolanConsilieri locali : Bokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC?.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document4. Depunerea documentelor se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5. Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de catre ONRC sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), 2. cifra medie de afaceri minim 300.000 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel putin 3 ani.Se va prezenta Anexa nr.11 ?Informatii generale? continand informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractuluiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentatein sustinerea cerintei de calificarec) Se vor prezenta bilanturile contabile /extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor aferente exercitiilor financiare solicitate, vizate de organele competente in conformitate cu legislatia in vigoare, in copie conforma cu originalul, sau orice alt document (chiar si neanregistrat) pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cerintelor de calificare de la ambele puncte, anume de la punctele 1 si 2?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind lista produselor furnizate in ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - contract de furnizare: ?sistem control acces?Lista va cuprinde doar contracte similare: - cel putin un contract sau trei contracte similare (cumulat)pentru furnizare ?sistem control acces? cu o valoare este de min. 150.000 leiSe va prezenta: Furnizare de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizare de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;a)numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita stabilita de depunere a ofertelor;b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv ( 2010 ; 2011, 2012) cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONPentru experienta asimilara se ia in calcul si anul in curs incepand cu data limita de depunere a ofertelor, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducereCV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similare- diplome, certificate, atestari etc., informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat in domeniul informaticiiCV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: 1. data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului.2.numele Angajatorului si Beneficiarului3. functiile detinute, precum si perioadele aferente indicate4.dovada ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului au lucrat in cadrul proiectului nominalizat.CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similare- diplome, certificate, atestari etc.- declaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborare- extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sauin cazul personalului cu contract de colaborare declaratie de disponibilitate / angajament de participare, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se solicita- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind asocierea (model de acord de asociere) completat, in original sau copie lizibilia - In cazul asociatiilor (consortiilor).Nota: Se va prezenta: -denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara si pentru capacitatea tehnica se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. in sistemul de management al calitatii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, in domeniul implementariide sisteme electronice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte statePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer