Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ ? BULDOEXCAVATOR SI AGREGATE/DOTARI AFERENTE, NECESAR IN VEDEREA DESFASURARII UNOR ACTIVITATI DE INTRETINERE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI GRADINA


Detaliu pentru invitatia numarul 356858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GRADINA (PRIMARIA GRADINA)
Numar invitatie: 356858/13.01.2014
Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ ? BULDOEXCAVATOR SI AGREGATE/DOTARIAFERENTE, NECESAR IN VEDEREA DESFASURARII UNOR ACTIVITATI DE INTRETINERE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI GRADINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINA (PRIMARIA GRADINA)Cod fiscal: 17093977, Adresa: STR.VICTORIEI NR.34, Gradina, Telefon: 0241853800, Fax: 0241853800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VICTORIEI NR.34, Gradina, Romania, cod postal: 907278, telefon: +40 241853800, fax: +40 241853800, persoana de contact: GABRIELA IACOBICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GRADINA, STR.VICTORIEI NR.34, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ ? BULDOEXCAVATOR SI AGREGATE/DOTARIAFERENTE, NECESAR IN VEDEREA DESFASURARII UNOR ACTIVITATI DE INTRETINERE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI GRADINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE care are ca obiect achizitionarea unui utilaj de tip: buldoexcavator cu respectarea unorcaracteristici si date tehnice referitoare la :1. monitorizare/nivel de echipare;2. siguranta activa si pasiva3. protectia vehicului ;4. vizibilitate/iluminare;5. incalzire/ ventilare;6. spatii de depozitare;7. modalitati de incarcare si capacitate de excavare;8. parametri tehnici in cea ce priveste realizarea operatiunilor de dezapezire - lama frontala adaptata acestei categorii de lucrari;9. durabilitate- fiabilitate si garantie;
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei .Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art.86 din HG 925/2006.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 = 3600 RON. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1.cont Trezorerie RO37TREZ2315006XXX020087 Cod Fiscal 17093977In cazul intrepr.mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jumatate.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de bunaexecutie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei.Incazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmiriiProcesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire ;
- Declaratie priv.neincadrarea in situatiile prev.la art. 181/OUG 34/2006 - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire, - Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale.Certificatele trebuie sa prezinte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmareasituatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HGnr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul 509/2011.Certificatele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34, conform Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire;Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, - Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1)si d) de la art.181/OUG34/2006- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OG 34, conform Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Iacobici Gabriela ? primar; Dore Nicoleta ? viceprimar; Balaban Vasile ? consilier local, Daragiu Constantin ? consilier local; Stoica Ion ? consilier local; Feizula Feuzi ? consilier local, Mustafa Ghionul ? consilier local; Musat Vasile ? Cristian ? consilier local; Manea Dumitru ? Daniel ? consilier local; Stan Danut ? secretar comuna, Grigore ? Iacobici Sonia ? arhitec sef, Ripa Nicusor ? Ionut ? referent III contabilitate. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conformcu originalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezintecertificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea''conform cu originalul''.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 6 -''Informatii generale''.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Vor filasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Daca candidatul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezentape langa formularele de mai sus si: - formularul 10-''Angajament Tert sustinator financiar''. Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 720000 lei sau echivalentul in alta valuta , utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta formularul 8- ''Informatii referitoare la personalultehnic/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentruasigurarea controlului calitatii. Se va mentiona personalul tehnic ce asiguracontrolul calitatii si se va atasa CV-urile., Se va prezenta formularul 7-''Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013', care trebuie sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Cerinta minima: minim 1 contract, maxim 2 contracte de furnizare produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 330000 lei sau echivalentul in valuta. Pentru echivalenta leu/valuta seva avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si formularul 11-''Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala''. Copie de pe Certificatul ISO 9001 al candidatului. In cazul in care candidatuleste in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sareiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmeiauditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
10
Descriere: Perioada de garantie acordata produsuluiva fi de minim 36 luni si maxim 60 luni. Sub acest termen ofertele vor fi declarate neconformeNota: Perioada de garantie acordata produsului reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateasiperformanta utilajului pentru care se intocmeste oferta. .
Termen de livrare
20
Descriere: Termen de livrare maxim acceptat peste care ofertele vor fi declarate neconforme este de 30 de zile de la data semnarii contractului de furnizare. Termenul de livrare minim sub care ofertele nu se vor puncta suplimentar fata de punctajul maxim este de 2 zile.Ponderea de 20% din punctaj se justifica prin faptul ca utilajul este absolut necesar lucrarilor urgente si in numar mare pe careinstitutia noastra le are de executat. Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de furnizare a produsului va primi punctajul maxim 20 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: Durata maxima de furnizare a produsului peste care oferta va fi considerata neconforma este de30 zile.Durata minima realista de furnizare a produsului sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 zile. Nota: Graficul de livrare se va prezenta in format ?zile?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer