Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitonarea de echipamente de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 322321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Laboratorul Central pentru Calitatea Semintelor si a Materialului Saditor Bucuresti
Numar invitatie: 322321/21.03.2012
Denumire contract: Achizitonarea de echipamente de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLaboratorul Central pentru Calitatea Semintelor si a Materialului Saditor BucurestiCod fiscal: 14909893, Adresa: aleea c sandu aldea 10, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2240264, Fax: 2240291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Constantin Sandu Aldea 10, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 012065, telefon: +40 212240264, fax: +40 212240291, persoana de contact: Laboratorul Central pentru Calitatea Semintelor si a Materialului Saditor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Constantin Sandu Aldea, nr.10, sector 1, Bucuresti -Laboratorul Central pentru Calitatea Semintelor si a Materialului Saditor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (agricultura - activitati auxiliare pentru productia vegetala (analize de laboratorpentru testarea semintelor))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitonarea de echipamente de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea: - moara de laborator pentru seminte cu accesorii si echipament de alimentare , - echipament pentru monitorizarea temperaturii de la distanta cu accesoriile necesare, conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 2 %din valoarea contractului= 5000 RONSe constituie prin scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform formularului nr.8Garantia de participare este valabila pentru intreaga perioada de valabilitate a ofertei, aceasta se prezinta in originalGarantia de participare trebuie prezentata pana la data si ora deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului = 12500 RONGarantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform formularului nr.9Ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, are obligatia de a constitui garantia de buna executie , dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - obligatorie-declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 completarea formularului nr.1Cerinta nr.2 - obligatorie- declaratia pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 completarea formularului nr.2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor , inclusiv taxele localea. certificat de atestare fiscala - datorii la bugetul de stat si bugetul asigurarilor socialeb. certificat de atestare fiscala , privind taxele si impozitele localeDocumentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie conform cu originalulDin certificatele de atestare fiscala trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii neachitate in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr.3 - necesara-certificat de participare cu oferta independenta completarea formularului nr.3Cerinta nr.4 - obligatorie-declaratia pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69'1 (evitarea conflictului de interese conform OUG nr.34/2006 completarea formularului nr.4Cerinta nr.5 - necesara-declaratia privind calitatea de participant la procedura , completarea formularuluinr.5Legat de conflictul de interese mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul Laboratorului Central pentru Calitatea Semintelor si a Materialului Saditor privind organizarea - derularea si finalizarea procedurii de atribuire : - Sztankovszky Attila Geza - director general- Stroe Vasilica - coordonador compartiment financiar contabilitate achizitii - presedinte comisie de evaluare si selectie a ofertelor-Mitrea Carmen - membru comisie-Neguletu Marlena - membru comisie-Tirziu Adina - membru comisie-Popescu Ioana - membru comisie Cerinta nr.1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a ofertantuluiDocumentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-cerinta necesara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta necesaraInformatii privind experienta similara si recomandari de la beneficiari. Se vor prezenta 1 sau mai multe contracte de furnizare similare. Cerinta necesaraSe vor prezenta ceritificate sau alte documente , emise de organisme abilitate, care sa confirme certificarea sistemului de management a calitatii , pentru firmele ofertante respectiv, ISO 9001/2008 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia va fi obtinuta de la sediul Laboratorului Central pentru Calitatea Semintelor si a materialului Saditor , Bucuresti, sector 1, Aleea C-tin Sandu Aldea, nr.10, e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer