Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZTIE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI CU LAMA DE ZAPADA


Detaliu pentru invitatia numarul 355131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)
Numar invitatie: 355131/28.10.2013
Denumire contract: ACHIZTIEBULDOEXCAVATOR PE PNEURI CU LAMA DEZAPADA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)Cod fiscal: 2613753, Adresa: COMUNA ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Telefon: 0233780013, Fax: 0233780142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. I.C. BRATIANU, NR.105, JUD.NEAMT, cod postal: 617260, persoana de contact: PETRACHE GABRIEL - Viceprimar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. I.C. BRATIANU, NR.105, JUD.NEAMT, Sala de sedinte etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZTIEBULDOEXCAVATOR PE PNEURI CU LAMA DEZAPADA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: buldoexcavator nou pepneuri culama dezapada
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particitare: 5.840 lei - Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila. Forma de constituire: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, astfel: - scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari in favoarea autoritatii contractante, caz in care se va utiliza Formularul nr. 13 din sectiunea formulare;
- ordin de plata, confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor, caz in care suma se va vira in contul Trezoreriei Comunei Ion Creanga: RO67TREZ4925006XXX000164; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile. Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare (2.920 lei). In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular nr. 12 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma calculata conform art. 278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, data la care se va face echivalenta sumei de 5.840 lei: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formular nr. 3.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular nr. 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie sunt: Lista persoanelor cu functii de decizie in Comuna Ion Creanga: 1. PRICHICI PETRICA - primar, 2. PETRACHE GABRIEL - viceprimar, 3. NITA MIHAELA - secretar, Lista consilierilor locali ai Comuna Ion Creanga: CANARAU GABRIELA, CENUSA MARIA, CHELARU CONSTANTIN, CIOFU IOAN, CIUREA IOAN, CONSTANTIN VASILE, CRAMAROC NECULAI, DASCALU MIHAI, IACOBAN CONSTANTIN, LEONTE BOGDAN, NASTASE NECULAI, NITA LIVIU, PETROSANU IOAN, STOICAVASILE.Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: 1. DAMIANMIHAELA - Consilier - Biroul finaciar contabilitate impozite si taxe locale, achizitiipublice. 2. BULGARIUMARIA - Referent Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului. 3. SUDITULUCICA -Consilier Serviciul Public Local de Asistenta Sociala Ion Creanga. 4. MORARESCU MARIA -Consilier Biroul finaciar contabilitate impozite si taxe locale, achizitii publice.In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente-Declaratia privind art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formularnr. 4 se completeaza de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular nr. 5.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte indeplinirea obligatiilor scadente de plata raportate la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitaore la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu origalul ? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate autorizat al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Ofertantii vor demonstra ca au avut o cifra de afacere globala pe ultimii 3 ani financiari (2010-2011-2012) de minim 580.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocieri, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioada si locul livrarii produselor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract de livrare de produse similare de minim 292.000 lei, fara TVA (sau daca este cazul, echivalentul sumei de 292.000 lei, fara TVA intr-o alta valuta, la cursul mediu anual din anul respectiv comunicat de BNR) sau a maxim 2 contracte de livrare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 292.000 lei fara TVA sau daca este cazul, echivalentul sumei de 292.000 lei, fara TVA intr-o alte valuta, la cursul mediu anual din anul respectiv comunicat de BNR). Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similare se va realiza printr-o declaratie a operatorului economic. Contract de livrare de produse similare se refera la contract dus la bun sfarsit privind achizitie de buldoexcavator/e. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer