Achizitie publica - Achiztie autogreder
Detaliu pentru invitatia numarul 342452
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342452/07.02.2013
Denumire contract: Achiztie autogreder
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACLESCod fiscal: 5819414, Adresa: strada Principala, Bacles, Telefon: 0252/375263, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA nr1, Bicles, Romania, cod postal: 227045, telefon: +40 252375263, fax: +40 252375263, persoana de contact: Coanda Lucian Laurentiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BICLES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiztie autogreder
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare utilaj, respectiv una bucata autogreder cu respectarea cerintelor tehnice specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 leiGar de part se const prin viram bancar sau printr-un instrument de gar emis in cond lg de o socbancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru per prev in docum de atrib.Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrum de gar tb sa prev daca plata gar se va exec: a) cond, respectiv dupa constatarea culpei pers gar, inconf cu contr gar; sau b) necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers gar.In orice situatie, dovada constituirii gar de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valab a gar pentru part va fi egala cu perioada de valab a ofertei, respectiv 90 de zile. Aut contr are dr de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; (b) of sa fiind stab cast, nu constituie gar de buna exec in per de valab a of, dar numai tarziu de 10 zile de la semn contr de catre ambele parti; (c) of sa fiind stab castig refuza sa semn contr de achiz publ in per de valab aof d) ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritateacontractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 278 ind 1, lit a din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.gAR pentru part const de ofertantul a carui oferta a fost declarata castig se returneaza acestuia de catre aut contr in cel mult 3 zile lucr de ladata const gar de b exec Gar pt part const de of necastig se return ac de catre aut contr imediat dupa semn contr de ach pub cu of ale carorof au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data exp per de valab a of.Data pentru care se calculeaza echivalenta leu/euro este 03.01.2013
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Gar de b ex a contri se const de catre contr in scopul asig aut contr de indeplin cantit calit si in per convenita a contr. Cuant gar de b ex: 5 %din pretul fara TVA al contr. Modul de constit a garantiei de b ex: instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara ori de o soc de asig? prez in ORIGINAL sau retineri succ din sumele datorate pentrufacturi partiale.In cazul in care opteaza pentru mod de constit a gar de b ex prin ret succ din fact contr are oblig de a desch un cont de gar la dispoz autcontr la Unitatea Trezoreriei de care apart cf H.G. nr.1045 din 19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre contr in termen de max 10 zile de la semn contr, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contrfara TVA. In cazul of din categ IMM cf lg. 346/2004, Gar de b ex se cons in procent de 50% din cuant precizat in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl.privind neincadr.in disp art.180-Formular1, decl privind neincadr. in disp art.181-Formular2, decl priv calitatea de particip la procedura -Formular3, certificat de particip cu oferta independta-formular4.decl priv neincadrarea in prev art.69*1-formular 5, certificate de atestare fiscala bugetul de stat si bugetul local care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Persoane cu functie de decizie Primar ? Coanda Lucian Laurentiu, viceprimar ? Doroiman Marian, secretar ? Andrei Constantina, contabil ? Epure Anica, Consilieri locali ? Brezoi Eugen Jan, Chiliment Antoaneta, Doroiman Constantin, Gheorgheosu C-tin, Giuroiescu Liviu, Lohon Gigel Viorel, Rogoveanu Codruta Ileana, Pandia Marinela, Rosoga Harambie, Tudosie Adrian Certficat ORCdin care sa rezulte faptul ca la data depunerii ofertelor ofertantul este autorizat sa realizeze tipul de activitati care fac obiectul procedurii *comercializarea de utilaje noi si second-hand.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie insotita de lista pr livrari de produse in ultimii 3 ani, in original, continand valori, per de livr, beneficiari, indiferent dc sunt autorit contr. sau clienti privatidovada ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract de natura si complexitatea contractului supus licitatieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiaraPunctaj maxim= 65 puncte, P= Pn(pret minim/pret n)xpunctajul maxim acordat
Termen de livrare
25
Descriere: Termenul de livrare se va exprima in zile calendaristice. Termenul minimde livrare este de 3zile (sub acest termen nu se va puncta suplimentar oferta), termenul maxim de livrare este 15 zile (peste care oferta se va considera neconforma), punctajul maxim =25pct P=Termen de livrare ofertat/termen de livrare cel mai mic x 25pct
Garantia acordata
10
Descriere: Garantia acordata la toate componentele se va exprimna in LUNI, garantia minima este de 6 luni (sub care oferta se va considera neconforma), garantia acordata maxim 24 luni (peste care oferta nu se va puncta suplimentar). Punctajul maxim=10pct. P=termen de garantie ofertat/termen de garantie acordat cel mai mare x10,
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (.Sprijin pe suprafata pasuni comunale - SAPS)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 21:41