Achizitie publica - achiztie centrale termice pe combustibil solid VL
Detaliu pentru invitatia numarul 339254
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339254/12.11.2012
Denumire contract: achiztie centrale termice pe combustibil solid VL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.carol I , nr.37, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240173, telefon: +40 250735840, fax: +40 250739266
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.carol I , nr.37, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240173, telefon: +40 250735840, fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achiztie centrale termice pe combustibil solid VL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achiztie doua centrale termice pe combustibil solid
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de800 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea, urmand ca dovada constituirii sa fie scanata sa fie prinsa pe plic. Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1 -1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate se va completa "cifra de afaceri", adica 80.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte contracte care au avut obiect similar si care au cel putin o valoare de 40.000 lei.se va completa si fisa de informatii privind experienta similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE OBTINE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 09:40