Achizitie publica - Achiztie de articole de echipament necesare echiparii elevilor.
Detaliu pentru invitatia numarul 338579
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338579/01.11.2012
Denumire contract: Achiztie de articole de echipament necesareechiparii elevilor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0663 DRAGASANI SCOALA MILITARA DE SUBOFITERI DE JANDARMI DRAGASANICod fiscal: 13341905, Adresa: str. I.C. BRATIANU nr.25, Dragasani, Telefon: +40 250810552, Fax: +40 250810532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. I.C. BRATIANU nr.25, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250810552, fax: +40 250810532, persoana de contact: ION VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul UNITATII MILITARE 0663 DRAGASANI - SCOALA MILITARA DE SUBOFITERI DE JANDARMI DRAGASANI str.I.C.BRATIANU nr.25, Dragasani, Romania, cod postal: 245700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiztie de articole de echipament necesareechiparii elevilor.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiztie de articole de echipament necesareechiparii elevilor scolii.
II.1.6) CPV: 35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.GP: LOT 1- 106; LOT 2- 527; LOT 3-312; LOT 4-207; LOT 5-234; LOT 6-514; LOT 7-80; LOT 8-126; LOT 9-105; LOT 10-167; LOT 11-50 VAL.TOT.-2.428, 00 lei.Pt.I.M.M. GP se poate const 50 % din cuant precizat. Ofertantul va prezenta o decl pe proprie raspundere, conform anexei 1 din L 346 / 2004 din care sa rez ca se incadreaza in cat I.M.M.Per de valab: GP va fi valabila 60 de zile de la data limita de dep of.Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M. 0663 Dragasani RO04 TREZ 6725005XXX000082 deschis la Trezoreria Dragasani, Cod fiscal 13341905. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, aceasta trebuie sa figureze in extrasul de cont al U.M. 0663 Dragasani la data si ora deschiderii ofertelor;
- sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform Formularului nr. 11, din cadrul documentatiei de atribuire;
- chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi lucratoare intre orele 09.00 ? 15.00.Dovada constituirii garantiei de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GE: 5% din val ctr furniz (fara TVA).Mod de const ? GE se const de catre of, iar in cazul of com de liderul de asoc, astfel: - sub forma de SGB/instrument de garantare emisa/emis in favoarea AC si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate, care va fi prez in orig, eliberata/eliberat conf F. 19, din cadrul doc atrib;
- chitanta pentru suma cu titlul de GE depusa la casieria AC, in fiecare zi lucratoare intre orele09.00 ? 15.00 (in cazul in care garantia este redusa ca valoare).GE trebuie sa fie valab inca 30 de zile de la data expirarii per de valab a ctr, respectiv pana la data de 30.01.2013GE va fi prez, in orig, de catre of castig in termen de 5 zile lucr de la data semnarii ctr de furnizare de produse de catre partile contractante.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincdrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile: ?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor depune doc. solicitate pt. neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1)si lit.d) din OUG 34/2006;4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69^1.- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Andreiana Marin, Cirjan Dumitru, Zamfir Marian, Dediu Constantin, Uleanu Constantin, Rada Ionica Dorinel, Zaharia Violeta, Ciobanu Ion, Voinea Ion, Staicu Constantin, Grecioiu Paul, Simoiu Ionut, Zamfir Viorel .NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ?obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, ?nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bil cont 31.12.2011 (sau doc simil, consid legale si edif in tara in care op eco este rez, in copie, viz si inreg de org compet, si orice alte doc legale edif (rap an), prin care op eco isi poate dovedi cap eco-fin., 2. Fisa de inf gen (F.20) - prez cif de af din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Exp sim livr efect ultimii 3 ani calc data lim dep of (F nr. 12D cu anexa)., 2.Lista cu subctr si acord de subctr inch cu ac (conf F. 12G cu anexa)., 3. Mostre (dep pana la data lim de dep a of): o buc conf prod finit: Lot.1. ? Sapca oras completa vara, PalarieLot.2. ? Veston barbati uniforma deoras vara, Veston femei uniforma deoras vara, Pantalon lung pentru oras barbati vara, Pantalon pentru clasa femeivara - Lot.3. ? Camasa alba barbati, Camasa bleu femei, Camasa bluza cu epoleti barbati-Lot.4. ? Pantofi iarna pentru oras barbati, Pantofi iarna pentru oras femei, Cizme pentru femei, Ghete cu siret femei-Lot.5. ? Manta pentru ploaie barbati-Lot.6. ? Bluzon pentru clasa femei, Scurta pentru oras barbati -Lot.7. ? Pulover, Fular -Lot.8. Manusi pentru oras, Cravata, Centura -Lot.9. ? Suport cu insemne grad si semne arma ?sergent?, Petlite, Eghilet simplu cu accesorii, Ecuson nominal.-Lot.10. ? Ghete imblanite pentru oras barbati.-Lot 11 ? Basc cu emblema., 4.Certif sau alte doc emise de organ abilit, care sa ateste conformit prod(Decl. de conformit priv calit prod, Certif de garan cu term de gara) Op eco trebuie sa prez certif, in copii lizibile, sem si stamp pt ?conf cu orig?, care sa ateste implement sist manag al calit, conf stand internat? SR EN ISO 9001:2001 sau echiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP la prezenta invitatie de participare, fiind permis accesul direct si nerestrictionat , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 08:48