Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiztie lucrari la cabana de vanatoare Frasin - OS Roznov


Detaliu pentru invitatia numarul 321676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 321676/09.03.2012
Denumire contract: Achiztie lucrari la cabana de vanatoare Frasin - OS Roznov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Neamt, Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +4 0233211696, fax: +4 0233212736, persoana de contact: Pahoni Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Neamt, Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +4 0233211696, fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiztie lucrari la cabana de vanatoare Frasin - OS Roznov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Urmare a modificarii indicatorilor: - se vor suplimenta spatiile destinate utilitatilor atat la demisol, cat si la parter;
- se vor executa imprejmuiri;
- se vor amenaja alei si spatii de parcare;
- se va amenaja retea de apa;
- se vor executa instalatii electrice, termice si sanitare interioare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 489 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de 4200 lei.In masura in care un ofertant depune o contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2114, 89 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de contituire a garantiei de participare: a)Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, caz in care se va completa formularul nr.19 sau neconditionat, caz in care se va completa formularul nr.20.b)ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c)plata in numerar la casieria autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor.Cont: RO47BRDE280SV02378682800-BRD Piatra Neamt.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Lg.346/2004 ofertantii au obligatia de a atasa dovada ca sunt IMM (formularul nr.3).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;prin depunerea la casierie sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria Statului in conformitate cu HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in prezenta fisa.Garantia de buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92, alin.4 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare formular?Informatii generale?Completare si prezentare formular?Declaratie privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori daca este cazulCompletare si prezentare formular?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Completare si prezentare formular?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare si prezentare formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34 / 2006? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Bota Viorel ? birou investitii; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia; jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar ? contabilCompletare si prezentare formular?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181? - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; daca este cazul tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d) din OUG nr.34 / 2006.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj ), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria localaIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii rpivind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei anisa fie de cel putin 420.000 lei.Completare si prezentare formular ?Informatii generale?. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: Anul 2009 - 4, 2373 lei;Anul 2010 - 4, 2099 lei; Anul 2011 - 4, 2379 lei. Cursul mediu anual se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat cel mult 2 contracte de lucrari civile, iar valoarea cumulata din cadrul celor maxim 2 contracte sa fie de minim 210.000 lei, fara TVA. Se va completa formularul ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?. Pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara se va completa formularul ?Experienta similara?. Formularul va fi insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Asigurarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului. Se va completa formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?., Prezentarea certificatului de autorizare pentru laborator de incercari propriu. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract / precontract / angajament sau orice alta dovada, pentru efectuarea de incercari cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare al acestuia., Pers.de spec.a.ing.sef de santier;calif: studii const.civile si industriale;exp.profesionala in calitate de ing.sef de santier pt.lucrari de const.civileb.resp.tehnic cu executia in domeniul cons.civile si industriale; calif: studii superioare const.civile si industriale si atestat valabil;exp.prof.in calitate de RTE pt.lucrari de const.civilec.responsabil cu controlul tehnic de calitate in const;calif: studii sup.const.civile si industriale;exp.prof.in calitate de resp.cu controlul tehnic de calitate pt.lucrari de const.civile.Comp. formular ?Declaratie privind personalul de specialitate pentru executare contract?.Pt.fiecare dintre exp.se vor prezenta: Cv?uri din care sa rezulte cu claritate exp.relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate;Diplome, atestate, autorizatii din care sa rez.preg.prof.necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract;Contr.de colab./ individuale de munca/prest.serv.pe care ofertantul le are cu expertii ori angaj.de participare al fiecarui expert., Completare formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani?., Informatii privind subcontractarea. Completare formular ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, Informatii privind asocierea. Completare formular ?Acord de asociere?. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se accepta documente in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu ? zisa. Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalenta., Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma asigurarea unui standard de mediu corespunzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Se accepta documente in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu ? zisa. Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 14001 sau echivalenta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer