Achizitie publica - achiztie piese si traductoare de masura pentru echipamente hidraulice si pneumatice
Detaliu pentru invitatia numarul 323011
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323011/29.03.2012
Denumire contract: achiztie piese si traductoare de masura pentru echipamente hidraulice si pneumatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE ISALNITA, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 204370, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, loc Isalnita; jud Dolj, bloc administrativ etaj VI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achiztie piese si traductoare de masura pentru echipamente hidraulice si pneumatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: piese si traductoare de masura pentru echipamente hidraulice si pneumatice
II.1.6) CPV: 42122210-5 - Grupuri hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 612.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1=314; lot2=916; lot3=260.Perioada de valab. a gar.participare: va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei(60 zile);cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a gar. participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada porevazuta in documentatia de atribuire(NOTA: Gar.trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata gar.se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat sau-necond., respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate);b)OP conf.de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(Acestia vor fi depusi in contulRO68.RNCB.0134.0416.4013.0001-BCR Craiova);c)Lichiditati depuse la caseria aut.contractante?SC CEN Craiova SA?SE Isalnita. Pentru ofertantii I.M.M ? uri gar. participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa IMM, in conf.cu cond.art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii potbeneficia de reducere cu 50% la cuantum. gar.participare.Ofertantul pierde gar.participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab.a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna executie in perioada de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC CEN Craiova SA?SE Isalnita;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari;b)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006.Furnizorul va deschide un cont de garantii la dispozitia achizit.la o unitate de Trezorerie a Statului (conf.hot. 1045/19.10.2011).Suma initiala care se depune de catre executant in acest cont este de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.(Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza). Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu mod. si completarile ulterioare, pot beneficia de red.cu 50% la cuantumul gar. de buna executie a contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie eligibilitate-formular 5 (in original)-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular 6(in original)-certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre Stat (Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011)-in copie lizibila semnate si stampilate "conform cu originalul"-declaratie participant la procedura-formular 7(in original)-certificat participare cu oferta independenta - formular 8(in original)-eclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^(declaratie privind reguli de evitarea conflictului de interese fata de persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante si anume: ing. Viorel Gherghina?Director SE Isalnita;ec. Ion Tataru - Contabil Sef; ing. Amzolini Rujero - Inginer Sef ? Presedinte Comisie Evaluare) -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; din care sa reiese ca ofertantul are in obiectul de activitate corespndent in codul CAEN pentru respectiva procedura - copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul". (ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte cerificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire daca acesta a fost trimis in copie conform cu originalui)-prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-declaratie pe propria raspundere pentru ofertantii economici inregistrati ca IMM_uri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale;
-ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani insotita de recomandari; documente constatatoare, alte documente care sa confirme livrari de piese cu obiect similare Informatii privind standardele de asigurarea calitatii.Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata cu nr. 22040
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 09:28