Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achiztiei lucrari suplimentare la renovare sediu O.S.Voineasa


Detaliu pentru invitatia numarul 340094
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340094/27.11.2012
Denumire contract: achiztiei lucrari suplimentare la renovare sediu O.S.Voineasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.carol I , nr.37, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240173, telefon: +04 0250735840, fax: +40 0250739266
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Directiei Silvice Valcea , str.carol I , nr.37, Rm.Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achiztiei lucrari suplimentare la renovare sediu O.S.Voineasa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achiztiei lucrari suplimentare la renovare sediu O.S.Voineasa
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de3.057 lei, valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se va constitui in conf.cu art.86, alin(1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei in unul din conturile Directie Silvice Valcea(R1590120, J38/376/1991): RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANK Rm.Valcea, urmand ca dovada constituirii sa fie atasata pe plic.Retinerea garantie de participare se face in cuantumul prevazut de art.278din OUG 34/2006 si in conformitate cu prevederile legii. Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, ce va fi prezentata A.C.in original , sau- Prin ret. succe. din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C.. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori2. Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original , copie lizibila"conform cu originalul" sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original, copie lizibila"conform cu originalul" sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice valcea Mihailescu Gheorghe, Jinaru Adam, Gogonetu Constantin, Frunzescu Raluca, Grigorita Gheorghe, Simoiu Cristian.Se va completa si de catre ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori.6. Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independent IIOfertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a efectua respectivele lucrari prevazute in documentatia de atribuire : i)se va atasa certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunerii ofertelor ) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate si faptul ca sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoanele fizice romane-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.iii)pentru persoanele juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei oferte depuse de o asociere se va compl.form.Acord de asociere, care va fi solicitat legalizat in cazul in care oferta respectiva va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 152.864, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte un cotract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 152864, 00 lei, 1. Se va completa formularu"Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"1.1 Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei 1 se va completa formular"Fisa de informatii privind experienta similara"(aceasta va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat , dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat , pana la data limita depunerii ofertelor lucrari partiale potrivit cerintei 1.Contractul va fi insotit de certifit cate/documente sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar ex.proces verbal de receptie, document constatator, ,2. Informatiile referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, 2.i) se va completa formularul"Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului. 2.ii)Contracte de inchiriere- in cazul in care nu se prezinta , din declaratie trebuie sa rezulte explicit toate costurile aferente inchirieii utilajelor, ,3.informatii refertitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al angajament a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii, 3.i)se va completa formularul 'declaratie.3.ii) se va prezenta CV-ul/declaratie persoanelor care sunt atestate CQ, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, 4.i) se va completa formularul"declaratie privind personalul implicat in derularea contractului.4.ii)C-v-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.4.iii)Participarea personalului responsabil in cel putin un contract similar4.iv)angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfelde persoane)4.v. Participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar4.vi)se va prezenta atestatul MLTPL-valabil la data limita de depunere a ofertelor-(in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabil tehnic cu executia , insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare., 5.declarati referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5.se va prexzenta completat formularul declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 6.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractul pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, 6.i)se va completa formularu/"Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora"6.ii)se va completa declaratia de neincadrare in art.69(1) , declaratie privind calitatea participare la procedura 1.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), 2.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemului management de mediu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer