Achizitie publica - ACHZITIA DE SONDE
Detaliu pentru invitatia numarul 343556
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343556/06.03.2013
Denumire contract: ACHZITIA DE SONDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania- BIROUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHZITIA DE SONDE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SONDE - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 500 - 537, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.bdin Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul la care se va face echivalenta din lei inalta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei: 90de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contulRO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii seva calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 dinOUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ? Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Oana Cristina Oprea- Referent spec. I; Enache Traian- Medic Specialist OG; Moisa Corina Lucia Madalina- Medic Primat ATI; Rosca Ioana- Medic Sef Sectie NN; Enache Beatrice Andreea- Medic Specialist OG; Guzinschi Coca Laura- Asistent Sef, Coordonator pe spital; Ion Adrian Ionut- Medic Sef Sectie, Medic Primar OG - Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata sistampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si TaxeLocale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilorDatele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate loturile ofertatecu titlul gratuit, la data si ora limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani-Completarea formularului C1;, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante De exemplu: - raport de incercari eliberat de Centrul National pentru Incercarea si Expertizarea Produselor, rapoarte de conformitate, rapoarte de evaluare, rapoarte de incercari, certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent- xerocopie semnata si stampilata dereprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 12:17