Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHZITIE APARATURA BIROTICA


Detaliu pentru invitatia numarul 125996
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Cod de identificare fiscala: 4448067
Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253237804
Fax: 0253237804
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHZITIE APARATURA BIROTICA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30231000-7 - Computere si imprimante (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: 1.Copiator A3-A4 - 1 buc2.Calculatoare desktop (unitate centrala+monitor LCD 17" + tastatura+mouse) - 64 buc3.Monitor LCD 17" - 1 buc4.Imprimanta laser color A4 - 1 buc5.Sisteme operare Windows XP Professional - 64 buc6.Program antivirus - 65 buc7.Server - 1 buc8.Imprimanta laser monocrom A4 - 25 buc9.Imprimanta deskjet A3 - 1 buc10.Licenta Microsoft Office 2003 - 65 buc11.Licenta Windows Server 2003 Standard 5 clienti + licenta acces server 30 clienti - 1 buc12.Imprimanta laser monocrom A3 - 1 buc
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.03.2008 20:56
Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie eligibilitate.2.Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor inclusiv cele locale.3.Copie Certificat de inregistrare Registrul Comertului.4.Prezentare generala.5.Certificat de calitate ISO.6.Autorizatie service.7.Experienta similara.8.Garantie 3 ani la sediul producatorului.9.In perioada de garantie se vor asigura piesele de schimb.10.Ofertantul cistigator va efectua service-ul, verificarile si reparatiile gratuit in perioada de garantie.11.Instalare, configurare, instruire exploatare la sediul beneficiarului.12.Autorizatie livrare de la producator.13.Unitatea centrala, monitorul, tastatura si mouse-ul sa fie produse de acelasi producator si sa fie brand name (firma producatoare sa fie recunoscuta international, capacitati de productie peste hotare, participari sau premii la concursuri sau expozitii).14.Copie bilant contabil la 30.06.2007.
Documentatia de atribuire este atasata sub forma de fisier.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer