Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achzitie Aparatura Medicala II


Detaliu pentru invitatia numarul 336840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Numar invitatie: 336840/08.10.2012
Denumire contract: Achzitie Aparatura Medicala II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: 021/3110029, Fax: 021/3110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +021 3110029, fax: +021 3110029, persoana de contact: Negru Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achzitie Aparatura Medicala II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achzitie Aparatura Medicala II
II.1.6) CPV: 33154000-4 - Aparate de mecanoterapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 779.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 9.900 lei .- Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depune a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea formularului nr. 11? instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezenteicerere de oferte;? sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2; In situatia in care in extrasul de cont al D.G.A.S.P.C. Sector 2 din ziua urmatoare deschiderii nu este evidentiata garantia, oferta va fi declarata inacceptabila.Neprezentarea garantiei de participare in forma , cuantumul si perioada de valabilitate atragedescalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.277, 78 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate art. 278 ind 1) alin 1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis de in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- depunere in cont pentru garantii de buna executie deschis la trezorerie, in favoarea DGASPC Sector 2;?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? conform Hotararii 1045/18.10.2011. Modalitatea va fi stabilita de comun acord cu operatorul economic declarat castigator, in acest sens se va modifica corespunzator art. 12 din modelul de contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;cert. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv celelocale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)?original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-traducere autorizata in limba romanade traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui-Director General; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea; Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu, AdamacheConstanta, Albani Laura Maria, Alexandre Fontoura Lacramioara, Andronache Elena, Beldeanu Augustin Lucian, Bogzianu FlorianConstantin, Candea Muntean Nicoleta, Chirica Petre, Cretoiu Ioan, Georgescu Ioan, Ideliu Sofica, Iliescu Catalin Lucian, Iliescu ConstantinCristinel, Ionescu Dan Cezar, Ionescu Ilie, Lazaroiu Ioana, Macarus Ana, Luminita Mandescu Silviu, Melciu Florin, Mihai Alexandru, MihaiElena, Peter Alexandrina, Popescu Daniel Ion, Popp Eugen, Sufer Mioara, Talmacean Catalin Edmond, Toader Mugur Mihai); cert. de particip cu oferta independent conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC, conf. Ordinului 509/2011. (Certificatul constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului); Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa le prezinte, daca este cazul, traducere autorizata/apostilata in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Completarea formularului C- Informatii generale;
- Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), fara ase lua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai maredecat 740.000, 00 lei.- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei comunicat deBNR/BCE.- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro= 4.2373;
- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro= 4.2099- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro= 4.2379;, -bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 insotite de dovada depunerii laorganismele competente- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cuoriginalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- completareaformularului 12 D, -Min. 1 contract similar in ultimii 3 ani ( se vor calcula anterior datei dedepunere a ofertelor) cu o valoare minima de 140.000, 00 lei fara TVA- livrariefectuate in ultimii 3 ani, dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus .Contract similar se va prezenta pentru furnizarea de aparatura medicala ce face obiectul prezentei proceduri.-Cursul mediu anual pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro= 4.2373;
-Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro= 4.2099-Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro= 4.2379;, - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- care pot fiutilizate de catre operatorilor economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de livrari de produse.- Completare formular 12 H, Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va complete Lista cuprinzandsubcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicarea partii/partilordin contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi- completarea Formularului 12G, cu subcontractantii si specializarea acestora., -Declaratia de conformitate- Declaratia de conformitate se solicita de autoritatea contractanta pentru a dovedi ca sunt respectate cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului si se admite introducerea pe piata a produselor nealimentare noi. Declaratia de conformitate va fi intocmita pe propria raspundere de catre producator, ori de reprezentantii autorizati ai acestora, persoane juridice cu sediul in Romania, conform Hotararii nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer