Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achzitie contoare de apa


Detaliu pentru invitatia numarul 343013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC. HARVIZ SA
Numar invitatie: 343013/22.02.2013
Denumire contract: Achzitie contoare de apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC. HARVIZ SACod fiscal: 24499588, Adresa: Str. Salcam nr. 1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266313636, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcam nr. 1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530153, telefon: +40 266313636, fax: +40 266313636, persoana de contact: Biroul de Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achzitie contoare de apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie contine achizitionarea a 1351 contoare de apa rece din diferite marimi conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 764.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000 RON. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (Formular nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006.Daca garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR in data de 20.02.2013.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: 1. Formularul nr. 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Formularul nr. 8 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta3. Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator si/sau subcontractori)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: Zolya Laszlo Andras, Fulop Arpad Zoltan, Bogati Csaba, Kassay Janos, Lazar Anna, Orban Bela, Magyari Zoltan, Xantus Attila, Gergely Levente.4. Formularul nr. 5 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)5. Formularul nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.(in cazul tertului sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))-Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Ofertantul cistigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: a. Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Ofertantul cistigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie de 1. Lista din care reiese ca ofertantul a , mai indeplinit un contract cu valoareegala cu valoarea estimata a prezentului contract. 2 conform Formular 12Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer