Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achzitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului pentru implementarea ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulga


Detaliu pentru invitatia numarul 345465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Bechet (Primaria)
Numar invitatie: 345465/18.04.2013
Denumire contract: Achzitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului pentru implementarea ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Bechet (Primaria)Cod fiscal: 4941390, Adresa: Bechet, jud. Dolj, Bechet, Telefon: 0726779503, Fax: 0251337197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bechet, jud. Dolj, Bechet, Romania, cod postal: 207060, telefon: +40 251336826, fax: +40 251337197, persoana de contact: Primaria Bechet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bechet, Oras Bechet, judet Dolj, str. A.I.Cuza nr.100, tel/fax 0251/336826Romania, cod postal: 207060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achzitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului pentru implementarea ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultanta in domeniul managementului proiectului pentru implementarea ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6950 lei. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Bechet RO24TREZ2975006XXX000030 cod fiscal 4941390 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Primariei BechetIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004 Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art. 90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011 Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8, in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B original.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1Ionele Gheorghe ? Primar;2. Itiu Malisandra - Director Economic3. Glavan Adrian - viceprimar4. Radoi Gigi Alin - secrtear5. Ghita Jane - consilier superior6. ?ercau Gheorghe - consilier local7. Tulitu Luiza-Constan?a - consilier local8. Vla?ceanu Florea - consilier local9. Stavaru Ion - consilier local10. Ionele Constantin - consilier local11. Celianu Florica - consilier local12. Nicolae Gheorghe- consilier local13. Popa Petre- consilier local14. Malanca Ion - consilier local15. Cirstea Constantin - consilier local16. Stavaru Octavian - consilier local17. Popescu Mirel Costel - consilier local18. Glavan Adrian - consilier localCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale ? in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si media cifrei de afaceri globala pe anii 2010 2011 si 2012(Formularul nr. 6). - Nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale, realizata pe anii 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie mai mare sau egal cu 650.000 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Primaria Bechet isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor prestari de servicii.(Formularul 7) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani, pana la data limita a depunerii ofertelor, cel mult 3 contracte de servicii de consultanta in managementul proiectelor in valoare de minim300.000 lei fara TVA. Prezentarea de catre ofertant cel putin a unui document/ contract /parti relevante contract /proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/ contracte /parti relevante contracte /procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectelor a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 300.000 lei.Nota 1: Ofertantii vor indica clar - prin bold-are - contractul din lista principalelor prestari de servicii care duce la indeplinirea criteriului minim de calificare.Nota 2: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 7, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr.2 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9, completat, in original insotita de - CV?uri ale personalului de conducere, Cerinta nr.3 - Lista cu personalul calificat propus pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 10, completat, in original -cuprinzand o declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, CV-urile acestora, original sau copie conform cu originalul precum si documente care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru indeplinirea contractuluiSe solicita cel putin urmatorii experti: 1. Expert proceduri management de proiect ? studii universitare; Diploma de specializare ca Director de program sau similar acreditat CNFPA sau echivalent, in acord cu codurile COR stabilite prin Ordinele MMFPS/MMFES privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania, aflate in vigoare la data eliberarii diplomelor sau studii post universitare sau master in domeniul managementului de proiect;2. Expert tehnic- Studii universitare tehnice in domeniul infrastructurii de transporturi sau similar;3. Expert politici europene- Studii universitare; Diploma de specializare ca Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, acreditat CNFPA sau echivalent, in acord cu codurile COR stabilite prin Ordinele MMFPS/MMFES privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania, aflate in vigoare la data eliberarii diplomelor sau studii post universitare sau master in domeniul managementului de proiect.-Completare Formular nr. 10 - ?Informatii referitore la personalul de conducere si personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant?- Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (declaratie pe propria raspundere)- Lista personalului calificat (experti cheie) propus pentru indeplinirea contractului in conformitate cu prevederile caietului de sarcini., Cerinta nr.4 Informatii privind asociatii/subcontractantii1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 14
Cerinta nr.5 continuare3) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea implementarii unui sistem de management al calitatii pentru serviciile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita a depunerii ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii al ofertantului.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente serviciilor pentru care raspund in realizarea contractului. 2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare., Cerinta nr.2 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea implemetarii unui sistem de protectie a mediului pentru serviciile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita a depunrii ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de protectie a mediului al ofertantului.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de protectia mediului pe domeniile aferente serviciilor pentru care raspund in realizarea contractului. 2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
116.67
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea, argumentare, riscurilor ce pot afecta executia contractului si recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate fara a afecta cerintele caietului de sarcini
50
Descriere: Identificarea, descrierea, argumentare, riscurilor ce pot afecta executia contractului si recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate fara a afecta cerintele caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer