Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achzitie Tractor


Detaliu pentru invitatia numarul 332736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 332736/31.07.2012
Denumire contract: Achzitie Tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 0213184716, fax: +40 0213184716, la registratura universitatii corp A Rectorat parter. Persoana de contact: ing. Alexandru Vasiliu.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, la Serviciul Achizitii Publice, corp A Rectorat, demisol.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achzitie Tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie tractorpentru Clinica Facultatii de Medicina Veterinara din Splaiul Independentei 105, Bucuresti.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 4234 lei. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - Forma de constituire a garantiei de participare conform art.86 din HG.nr. 925/2006. - Garantia se poate constituii si prin OP/CEC confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea sumei la casieria universitatii., conform art. 86 alin(5) din H.G. 925/2006 - Daca este IMM : ? se pot constituii garantiile la jumatate, ? dovada de IMM atasata la plic. USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041 Suma retinuta din garantia de participare, daca se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata va fi de 2117 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, se va constituii conform art. 90(1) si 90(2) din HG 925/2006 actualizata. ART. 90 (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. (2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Garantia de buna executie poate fi retinuta conform art. 91 din HG 925/2006 actualizata, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea formular 12A din sectiunea Formulare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata formular 12B din sectiunea Formulare; Fisa de informatii generale formularul nr.2 din sectiunea formulare; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 formularul VI din sectiunea Formulare; Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata, se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012. formularul nr. 4 din sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii: - Prof. univ. dr. Sorin Cimpeanu ? rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector- Prof. univ. dr. Stan Vasilica ? prorector- Prof. univ. dr. Fintineru Gina ? prorector- Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ- Ec. Bragadireanu Ioana ? director economicComisia de evaluare: Presedinte: - Ing. Mariana PostamentelMembri: - Dr. Iuliana Ionascu- Ing. Valentin Lazar- Ing. Oana Gras- Ref. Spec. Mihaela Sambotin Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii ? in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de management al calitatii ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din S.E.A.P.: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer