Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHZITIONARE CARTUSE DE TONER 1


Detaliu pentru invitatia numarul 321640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITA
Numar invitatie: 321640/12.03.2012
Denumire contract: ACHZITIONARE CARTUSE DE TONER 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITACod fiscal: RO 4231822, Adresa: MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0722324563, Fax: 0243/230152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. MATEI BASARAB, nr. 14, Slobozia, Ialomita, Romania, cod postal: 920031, telefon: +40 243/237140, fax: +40 243/230152, persoana de contact: COMPARTIMENTUL DE ACHIZITII PUBLICE INTERNE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.G.F.P. IALOMITA: BD. MATEI BASARAB, NR. 14, LOC. SLOBOZIA, JUD. IALOMITA, COD POSTAL 920031.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRAREA VENITURILOR STATULUI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHZITIONARE CARTUSE DE TONER 1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE CONSUMABILE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATI AUTORITATII CONTRACTANTE.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.147, 6 lei.Pentru cei ce fac oferta pe loturi: lotul 1:24 lei; lotul 2:31lei; lotul 3:66lei; lotul 4:56lei; lotul 5:500lei; lotul 6:134lei; lotul 7:144lei; lotul 8:60lei; lotul 9:23lei; lotul 10:21, 6 lei; lotul 11:6 lei; lotul 12:20 lei; lotul 13:55 lei; lotul 14:7 lei.(pe documentul de constituire al garantiei de participare se vor preciza si loturile pentru care se depune garantia de participare).Garantia de participare se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, formularul I (prezentare in original);instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ( prezentare in original);depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar;virament prin ordin de plata, in contul: RO27TREZ3915005XXX000115 - ?Garantie de participare licitatie?, deschis la Trezoreria mun. Slobozia.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza de catre D.G.F.P. Ialomita, in termen de trei zile dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii a/ale carui/caror oferta/oferte a fost desemnate castigatoare, conform art. 88 din H.G. nr. 925/2006 (A).In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Perioada de valabilitate: 120 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006(A).In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004(A), acesta va beneficia de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006(A).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-formular A, original.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006(A)-formular B, original.3.Declaratie privind subcontractantii-formular C, original.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular D, original.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006(A)-formular E, original.Se solicita - declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul nu are drept membri in cadrul organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. La nivelul D.G.F.P. Ialomita, acestea sunt: Ilie Angela - presedinte; Nicoara Iustina - membru; Zaharia Gelu Florian - membru; Cobelea Cristian - membru; David Florin - membru.NOTA: Incadrarea in una din situatiile prevazute mai sus, atrage excluderea ofertantului din procedura.6.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Indeplinirea conditiilor de plata a taxelor si impozitelor solicitate prin cele doua certificate constituie conditie de calificare.Aceste certificate trebuiesc prezentate in original sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.7.Certificat de cazier fiscal in termen de valabilitate, fara inscrisuri si mentiuni (prezentare in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru confomitate cu originalul.8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular F, original.NOTA: Specificati obligatoriu numele persoanei autorizate sa semneze, nu doar semnatura. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, valabil din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;c) adresa actuala a sediului firmei.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident, documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: NU SE SOLICITA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale, formular G., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, ofertantii trebuie sa fi indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare produse similare a carui valoare sa fie mai mica sau egala cu 57.380 lei, formular H., Ofertantul va prezenta Material Safety Data Sheet, Mostre Solicitarea certificarii sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare se vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCES DIRECT SI NERESTRICTIONAT LA FISIERUL PUBLICAT IN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer