Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acizitia unei Instalatii de sonorizare si lumini pentru scena


Detaliu pentru invitatia numarul 349127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FILARMONICA MOLDOVA IASI
Numar invitatie: 349127/25.06.2013
Denumire contract: Acizitia unei Instalatii de sonorizare si lumini pentru scena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILARMONICA MOLDOVA IASICod fiscal: 4540119, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 29, Iasi, Telefon: 0232212509, Fax: 0232214160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acizitia unei Instalatii de sonorizare si lumini pentru scena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: i. Instalatie de sonorizare si lumini pentru scena Cod principal CPV 32342410-9 Echipament de sonorizare, Cod secundar CPV 31518100-1 Reflectoare; ii. Service in perioada de garantieCod secundar CPV 45259000-7 Reparare si intretinere a echipamentelor.
II.1.6) CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 833.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.GP este de 4000 RON sau echivalentul in Euro sau alta valuta la cursul BNR din data de 05.06.2013;va fi varsata in cont nr RO62TREZ4065004XXX000351, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul AC, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatie.Valabilitatea GP: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.GP se va exprima in RON si se va constitui in una din urmatoarele forme: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta;scrisoare de garantie bancara (completata conf.Form.6) in favoarea Filarmonicii Moldova Iasi, eliberata de preferat de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate de preferat cu corespondent in Romania sau de o societate de asigurari; se prezinta obligatoriu in original si in copie scanata ce va fi postata pe SEAP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de part.GP in original trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca ofertantul isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate, daca ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ori daca ofertantul castigator refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii conf art. 278 (1) din O.U.G. 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea acesteia .GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
-castigatorul va constitui o garantie de buna executie aferenta contractului de furnizare in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de furnizare, in valoare de 10% din pretul contractului, fara T.V.A, astfel: a.sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie (conform Formularului 7) in favoarea Filarmonicii, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate de preferat cu corespondent in Romania;b.un instrument de garantie bancara depus de o societate de asigurari, in original (personal sau prin posta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire) la sediul autoritatii contractante;c. prin retineri succesive din valoarea facturilor ce urmeaza a fi platite pana la constituirea sumei recurente prevazute mai sus in contul achizitorului nr. RO62TREZ4065004XXX000351 deschis la Trezoreria mun. Iasi conform prevederilor H.G. 1045/2011.Garantia de buna executie a contractului se va restitui in cel mult 14 zile de la data platii finale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (completata conform Formularului 1);
-Documente care dovedesc eligibilitatea (Declaratie completata potrivit Formularului 2);
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completata conform Formularului 8).Persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul procedurii cerere de oferte on ?line pentru atribuirea unui contract de achizitie publica avand ca obiect o Instalatie de sonorizare si lumini pentru scena Cod principal CPV 32342410-9 Echipament de sonorizare, Cod secundar CPV 31518100-1 Reflectoare;1. Bujor Prelipceanu ? Director general2. Sipoteanu Vasile Cornel ? director adjunct tehnic3. Dana Apostu ? director adjunct economic;4. Gabriela Geger ? economist;5. Cristian Ciureanu ? administrator6. Maria Sandu - recuziter7. Dumitru Popa ? avocat8. Roxana Maria Sofronie - referent-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat: -ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare la procedura elaborat conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 (completat potrivit Formularului 3). Pentru persoane juridice romane se solicita certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane fizice romane se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea calitatii si service-ului., lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer