Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acizitie carburanti (benzina Euro 5 si motorina Euro 5) pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 320970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 320970/28.02.2012
Denumire contract: Acizitie carburanti (benzina Euro 5 si motorina Euro 5) pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265443400, fax: +40 0265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, cam. 23, registratura, Tarnaveni, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acizitie carburanti (benzina Euro 5 si motorina Euro 5) pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Municipiului Tarnaveni doreste sa achizitioneze carburanti auto (benzina fara plumb, motorina) sub forma de bonuri valorice carburanti auto (BVCA), bonuri cu o valoare de 50 lei/buc cu TVA.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.411 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 60 zile;Modul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.-Ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Tarnaveni deschis la Trezoreria municipiului Tarnaveni este: RO43TREZ4795006XXX000044.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor?.Nota: Garantia de particitare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, suma calculata de retinut va fi conform prevederilor art. 278^1, alin 1, litera a. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG 34/2006 - Se solicita completarea Formularului 12B , prezentat la sectiunea formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?- Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Atat certificatele fiscale cat si certificatul constatator emis de ORC, in cazul in care au fost prezentate in copie, se vor solicita in original ofertantului castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificat de participare cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 2 prezentat la sectiunea formulareDeclaratie privind neincadrarea in preved. art 69^1 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei Municipiului Tarnaveni respectiv: - Matei Alexandru Adrian ? primar- Merghesan Nicolae Sorin ? viceprimar- Groza Viorel Razvan ? secretar- Coros Ioan ? arhitect sef- Muth Rodica ? director executiv- Beleanu Celestin ? director executiv adjunct- Balint Ibica ? sef serviciu contabilitate- Muth Teodor ? sef birou investitii- Gherman Iancu Vasile ? director domeniul public- Se solicita completarea Formularului 3- Declaratiape proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare (se va completa atat de subcontractant cat si de tertul sustinator) Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla din care sa reiasa ca ofertantii: - au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica/ profesionala, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, cam 30, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer