Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acoperire patinoar si anexe cu structura usoara, montare tribune demontabile cu dotari si proiectare incluse.


Detaliu pentru invitatia numarul 340496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL POIANA BRASOV
Numar invitatie: 340496/04.12.2012
Denumire contract: Acoperire patinoar si anexe cu structura usoara, montare tribune demontabile cu dotari si proiectare incluse.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL SPORTIV NATIONAL POIANA BRASOVCod fiscal: 4317711, Adresa: POIANA BRASOV, Poiana Brasov, Telefon: +40 0268262309, Fax: +40 0268262309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASOV-POIANA BRASOV, strada Valea Lunga FN., Brasov-Poiana Brasov, Romania, cod postal: 500001, telefon: +40 0268262309, fax: +40 0268262309, persoana de contact: Filofteia VOICILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRASOV-POIANA BRASOV, strada Valea Lunga FN., Brasov-Poiana Brasov, Romania, cod postal: 500001, telefon: +40 0268262309, fax: +40 0268262309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acoperire patinoar si anexe cu structura usoara, montare tribune demontabile cu dotari si proiectare incluse.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acoperire patinoar si anexe cu structura usoara, montare tribune demontabile cu dotari (mobilier, sisteme de afisaj, sonorizare, echipamente electrice de ventilatie si frigorifice, racorduri la utilitati) si proiectare incluse.
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 387, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 60.000 lei. Modalitate de constituire a garantiei de participare: conform prev. art.86, alin 1 din HG 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autorit. contr., cu maximum 30 de zile. Autorit. contr. va retine 1% din valoarea estimata a contractuluiin conditiile art.278, indice 1, alin.1, din OUG 34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Ea se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara, prin Ordin de plata in contul RO77TREZ1315009XXX000197, deschis la Trez. Mun. Brasov, sau prin alt instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Data la care se va face echivalenta leu/euro este 05.12.2012.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: in cuantum de 5% din valoarea contr. de lucrari, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art.90 din H.G. nr.925 din 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. privind eligib. conform art.180 din OUG nr.34/2006 (Form. 2 din sect.III); 2.Decl. privind neinc. in sit. prev. la art.181 din OUG 34/2006.(Form. 3, din sect.III). Ptr demonstrarea neincadrarii in sit.art.181 din OUG nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a.Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor/taxelor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certif. ?conforma cu originalul?; b.Certif. de atestare fiscala, privind impozitele/taxele/alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie ?conforma cu originalul?. 3.Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta (Form. 4 din sect.III).4.Declaratie privind neincadrarea in prev. art 69ยน din OUG 34/2006 (Form.5 din sect.III).Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a. Vasile Ungureanu, Filofteia VOICILA. Certif.const. emis de O.R.C. de pe langa C. C.I. nationala sau teritoriala, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate servicii de proiectare civila si/sau lucrari de executie constructii. Conditia prezentarii certif. privind proiectarea, poate fi indeplinita prin prezentarea doc. in discutie apartinand subcontractant/asociatului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta in mod obligatoriu, la solicitatrea autorit. contractante, pentru conformitate, Certif. Const. in original/copie legalizata. Pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria I.M.M.-urilor, conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea 346/2004. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, (Form. 6 din sectiunea III).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de catre organele competente , in copie ?conforma cu originalul?., 2. Fisa de informatii generale (Form. 7, din sect.III); Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) a realizat o cifra medie de afaceri globala cel putin egala cu 6.000.000 lei. Pentru valorile exprimate in Euro se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv si anume: 2009 ? 1 Euro = 4, 2373 lei, 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 lei. 2. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, 2007-2011 (Formularul 8, din sectiunea-Formulare).Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma executarea de maxim 3(trei) contracte similare cu o valoare cumulata de minimum 3.300.000 lei, fara TVA, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR Din contractele prezentate trebuie sa rezulte: valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiar, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat; se va prezenta pentru acest contract si o recomandare de buna executie sau document constatator (in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?). In cazul in care ofertantul a participat in asociere la realizarea unor contracte, aportul acestuia va fi specificat., 2.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora? Form 9, din sect.IIII).Daca, pentru indeplinirea contractului ofertantul va avea un subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 15% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie, acesta va specifica acest lucru in formular si va prezenta acordurile de subcontractare in forma scrisa. In cazul in care ofertantul va indeplini in totalitate contractul de achizitie publica, sau intr-o proportie mai mare de 85%, nu este necesara prezentarea doc., 3. Informatii privind personalul de lucru, din care sa rezulte minimum urmatoarele categorii de personal cu prezentarea CV ?ului: a. responsabil tehnic cu executia( RTE); b. responsabil pentru controlul calitatii (CQ), c. inginer constructor, d. inginer instalatii e. sef santier. Se vor prezenta certificate specializare montare structuri acoperitoare similare pentru lucratori la amenajarea terenurilor sportive apti pentru lucrul la inaltime: Montatori membrana PVC ? apti pentru lucrul la inaltime; minimum 2 personae cu atestat de frigotehnist; minimum un inspector protectie a muncii angajat cu contract de prestari servicii, contract de munca sau angajament. Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-uri, documente care sa justifice calificarea (diplome, certificate, atestate, etc.) copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, precum si orice alte documente considerate relevante., 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul ec. pentru indeplinirea corespunzatoare si in termen a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de min. urmatoarele dotari: 1 excavator, 1 buldoexcavator, 1 stivuitor, 1 platforma ridicatoare telescopica, 1 platforma ridicatoare cu nacela, 1 generator de curent, 1 lister pentru imbinarea si lipirea membranei din PVC, 1 taietor de astfalt-beton. Ofertantul va mentiona calitatea sa privind dreptul de proprietate sau de folosinta asupra instalatiilor/echipamentelor de lucru (contract/precontract inchiriere sau angajament). 1. Prezentarea Certif de calitate de tipISO: 9001 sau echivalent, privind executia de lucrari civile ? terenuri sportive, eliberat pentru ofertant., 2. Prezentarea Certif de calitate a mediului de tipISO 14001, sau echivalent eliberat pentru ofertant privind executia de lucrari civile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P n = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
Termen de executie
15
Descriere: Pentru durata cea mai mica de execu?ie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru o alta durata de execu?ie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat.
Termen de garantie
10
Descriere: Pentru durata cea mai mare de garantie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru o alta durata de garantie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen maxim/termen n ) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on -line SEAp , la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer