Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acoperire si amenajare terasa existenta la sediul ABA Banat


Detaliu pentru invitatia numarul 334543
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 334543/30.08.2012
Denumire contract: Acoperire si amenajare terasa existenta la sediul ABA Banat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: 0256492097, Fax: 0256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acoperire si amenajare terasa existenta la sediul ABA Banat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de desfacere hidroizolatie, pereti exteriori din zidarie, invelitoare, pereti interiori, tamplarie fatada, pardoseli, zugraveli, instalatii electrice, sanitare, termica conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 366 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.267, 32 lei. Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. Perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este 1% din valoarea acesteia
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, . Constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (formular 12B), declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 12C), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular conflict).Persoane cu functie de decizie : Sandu Constantin Stefan, Gavril Dorin, Vlaicu Ionel, Gal Aurica, Stanculescu Anisoara. Prezentare formular emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - cifra globala medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim 326732 lei.Cursul mediu anual BNR dupa cum urmeaza an 2009 - 4.2282, an 2010 - 4.3197, an 2011 - 4.2379, Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2010 si in masura in care exista si a fost finalizat si inregistrat la organele competente si a bilantului la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani - sa fie indeplinit un contract similar in valoare de 54455, 33 lei (se intelege toate sit. prevazute la art. 14 din Ordin ANRMAP 509/2011), O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.Nominalizati conducerea propusa pentru executia investitiei- RTE cu atestat tehnico profesional constructii civile, sef santier, sef santier adjunct, responsabil tehnic cu controlul de calitate, CV-uri, Declaratie privind dotarile specifice utilajele, echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind subcontractantii - dupa caz Dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii.Manualul calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a, punctajul se acorda astfel : P(financiar) = (pret minim/pret(n))x100.Punctajulastfel calculat va intra in punctajul total al ofertei cu o pondere de 80%.
termen executie
20
Descriere: pentru ofertele ce se incadreaza intre termenul minim solicitat si termenul maxim acceptat se utilizeaza urmatoarea formula de calcul : P(tehnic)=(Tminim/Toferta)x100, unde Tminim este termenul minim de executie = 2 luni, iar Tmaxim este termenul maxim acceptat de executie = 3 luni.Pentru ofertele cu termen de executie sub termenul minimrealist nu se acorda punctaj suplimentar.Ofertele care depasesc termenul maxim acceptat, vor fi declarate neconforme.Punctajul astfel calculat va intra in punctajul total al ofertei cu o pondere de 20%
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer