Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord - cadru de furnizare pachet paine


Detaliu pentru invitatia numarul 345215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Numar invitatie: 345215/13.04.2013
Denumire contract: Acord - cadru de furnizare pachet paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Birou achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de furnizare pachet paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Pachetul paine, respectiv franzela feliata, 1kg si franzela fara sare, feliata, 1kg.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este 1% din val.totala estim.a contr., respectiv 1341, 6 RON, cf.art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada min.de valabilitate a ofertei, resp.90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cf.art.43^1, alin.2), lit.b) din OUG 34/2006 actualiz.;
-Forma de constit.a GP acceptata va fi in cf.cu art.86 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care se prezinta in original.In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita completarea acesteia cf.Formularului B;Contul in care se poate face depunerea GP este: RO32TREZ2165006XXX025375, Trezoreria Cluj;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau oferta fiind stabilita castig.refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei, cf.art.87 din HG925/2006 cu modif si compl.ulterioare.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma de 1341, 60 lei cf.art.278^1 alin.(1) din OUG34/2006 cu actualizarile si modificarile ulterioare.Prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa cf.art172(3)din OUG34/2006Data stabilita ptr.echiv.GP este stab.la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Daca valoarea contractului subsecvent este mai mare de 40000 lei FTVA, se constituie 5% din valoarea fara TVA a contractului, conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Deregula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cuprevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in careeste stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d)din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sauin tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?Formular nr.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: Manager: dr.Aldea Cornel, Director Economic: ec. Lia Orzea, Director Medical: dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: as.med. Claudia Suciu, inf. Marina Lucia, ref. Feher Cristian, as. Muresan Sanda, ing. Bodnar Simona;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 - Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;
- Autorizatie sanitar-veterinara eliberata de Directia Sanitar Veterinara, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie semnata si stampilata de conformitate;
- Licenta de fabricatie in vederea atestarii dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie semnata si stampilata de conformitate, cf. OG 42/1995;
- Autorizatie de transport care sa ateste faptul ca operatorul economic este dotat cumijloc de transport autorizat pentru furnizarea produselor alimentare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie semnata si stampilata de conformitate;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afacere globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostre conforme cu specificatiile din caietul de sarcini, cate o mostra pentru fiecare pozitie din pachetul de painePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer