Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord - cadru de lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii


Detaliu pentru invitatia numarul 330138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 330138/21.06.2012
Denumire contract: Acord - cadru de lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: PETRU MARGINEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02032 Cluj-Napoca, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, jud. Cluj, cod postal 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari reparatii curente la : - Lotul 1 UM 02401 Alba Iulia: hidroizolatii; retele exterioare;retele interioare- Lotul 2 UM 01512 Sibiu: hidroizolatii; sala sport; tinichigerie; bransamente electrice exterioare; instalatii electrice interioare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 525.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: - 3.400 lei pentru lotul 1;
- 4.300 lei pentru lotul 2;Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
-scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% (sau 5% pentru I.M.M.) din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de lucrari fara T.V.A., se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui cu termen de valabilitate astfel incat sa poata fi restituita executantului, dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea acesteia se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.Documentul prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitatea: -Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.-Se va prezenta si de catre tertul sustinator si ofertantul asociat2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator si ofertantul asociat;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator, subcontractant si ofertantul asociat- Persoane care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Marginean Petru, Aftimescu Claudiu, Muresan Florica, Iuliu Gudea, Ilisan Liliana, Craciun Victoria, Tatar Ciprian. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului;
- In cazul in care in certificatul constatator nu este inscrisa activitatea lucrari de constructii, nefiind activitate principala, se solicita Statutul societatii din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii de constructii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori (lei): Lotul 1= 340.000;Lotul 2= 430.000I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau maxim 3 contracte cumulate) in valoare de cel putin (lei): Lotul 1= 170.000;Lotul 2= 210.000Pentru indeplinirea cerintei se va prezenta: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr.12 F) din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau maxim 3 contracte cumulate)., Executarea lucrarilor cu personal calificat (Calificarea personalului propus pentru executarea lucrarilor)Pentru indeplinirea cerintei ofertantul va prezenta: -Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrariilor precum si dovada calificarii acestuia, astfel incat numarul de muncitori sa acopere necesarul de ore de munca pe categorii de forta de munca rezultat din extrasul de manopera si incadrarea in termenul de finalizare al contractului de achizitie publica- Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentru responsabilul tehnic cu executia, Recomandari privind calitatea lucrarilor executate, Angajament ferm de sustinere tehnica/profesionala (daca este cazul)Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer