Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord - cadru de servicii colectare selectiva a deseurilor menajere


Detaliu pentru invitatia numarul 330649
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 330649/27.06.2012
Denumire contract: Acord - cadru de servicii colectare selectiva a deseurilor menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR. 7b, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-2375, fax: +40 213101565, persoana de contact: constantin costel, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - str. Drumul Taberei nr. 7b, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de servicii colectare selectiva a deseurilor menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 31
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Colectarea selectiva a deseurilor menajere
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 587.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termen limita de depunere: garantia de participare se depune la aceeasi data cu cea stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei: 1.500, 00 leiAutoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 255 din O.u.G. nr. 34/2006 si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 806, 00 lei (1% din valoarea estimata a acordului-cadru fara TVA).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile).Mod de constituire a garantiei de participare: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularul III.1.1.a), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Ofertantii pot achita contravaloarea garantiei de participare in contul: RO 68 TREZ 7005 005X XX00 0201 deschis la A.T.C.P.M.B. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul acesteia: 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularului nr. III.1.1.b), care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si pentru perioada de valabilitate a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie - Prezentare Formular nr. III.2.1.1) din sectiunea Modele formulare;b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr.34/ 2006.Cerinta obligatorie - Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OuG nr. 34/2006, completata conform Formularului nr. III.2.1.2) din sectiunea Modele formulare;c) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006.Cerinta obligatorie - Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OuG nr. 34/2006, completata conform Formularului nr. III.2.1.3) din sectiunea Modele formulare;d)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.u.G. nr.34/ 2006.Cerinta obligatorieDepunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.4)din sectiunea Modele formulare;Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Catalin Zisu-seful autoritatii contractante, Bogdan Vasile-seful serviciului contabil, Cristina Srefan-seful sectiei juridice, Marian Ghica-seful serviciului achizitii publice, Neculai Hanganu-seful serviciului administrare cazarmi si membrii comisiei de evaluare - Tomescu Adrian, Amoraritei Lucian, Constantin Costel.e)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Cerinta obligatorie: e1). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.e2). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de calificare solicitate de catre autoritatea contractanta la pct. e) pot fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inaintea de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatele in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. a) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciului de colectare a deseurilor menajere.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inaintea de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate documentul solicitat in original sau copie legalizata.b)Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor eliberata de A.N.R.S.C.Cerinta obligatorie: Prezentarea licentei emisa de A.N.R.S.C. in baza Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/ 2006, pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor menajere, in aria administrativ-teritoriala a orasului Sinaia, jud Prahova ;Licenta emisa de A.N.R.S.C. se va prezenta in oricare din formele - original/copie legalizata/copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabila cel putin pana la data depunerii ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Prezentarea listei principalelor prestari in ultimii 3 ani de activitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va face dovada indeplinirii cerintei prin prestarea de servicii in ultimii 3 ani de activitate avand ca obiect colectarea deseurilor menajer, a caror cantitati insumate sa fie de minim 600, 00 m.c. a)Prezentarea de catre ofertanti de documente din care sa rezulte faptul ca au implementat si mentin un sistem protectie a mediului conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2008, pentru activitatile similare cu obiectul prezentei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro, atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer