Achizitie publica - Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si capr
Detaliu pentru invitatia numarul 329720
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329720/15.06.2012
Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare, CSVA Tansa, jud. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor IasiCod fiscal: 4540160, Adresa: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Telefon: 0232/267501, Fax: 0232/277305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489, telefon: +40 232/267501, fax: +40 232/277305, persoana de contact: Dorin Tanasescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DSVSA Iasi din Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare, CSVA Tansa, jud. Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare la Circumscriptia Sanitara Veterinara de Asistenta Tansa, jud. Iasi
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 281, 164.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 2812 lei, perioada valabilitate 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul DSVSA Iasi (CUI 4540160) nr. RO70TREZ4065005XXX007432 deschis la Trez. Mun. Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (formularul 3 din sectiunea Formulare). In masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.880 lei (art. 278^1 din OUG 34/2006).
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ): Prezentare formular 5, document semnat, stampilat si inregistrat .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.) : Prezentare formular 6 document semnat, stampilat si inregistrat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica- Certificat de atestare fiscala (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) : Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor(original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F.autorizata cat si ca P.J. ) : Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat si inregistrat (Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) : Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??)-Cazier judiciar( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) : Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificat de participare la licitatii cu oferta Independenta : Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 9-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006(atat persoane juridice catsi persoane fizice) : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006, formular 19. Persoane cu functii de decizie: director executiv Mircea Susnea, director executiv adj. Viorel Ionescu, Sef Serviciu Sanatatea Animalelor Constantin Platon, Comp. IAPA Dorin Stoica, Comp. Juridic Alexandru Diaconu, Ordonator principal credite Mihai TurcanuDocumentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Atentie! Nu se folosesc prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stablita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor 1.Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator (pentru P.J) Document original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul?din care sa rezulte adresaactuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare )2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru persoane juridice)Document in copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cuoriginalul??2.Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare , conform art. 31, lit b din legea 160/1998 republicata( pentru P.F/ P.J) Document in copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cuoriginalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestatul de libera practica, Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I., Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic decomunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;, Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertantul cunoaste modul de operare a computerului, Informatii privind subcontractantii / asociatii (INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA OSUBCONTRACTEZE, 1. Daca se constata ca unul sau mai multi ofertanti/candidati au omis saprezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelorprivind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, capacitatea tehnica sau profesionala, 2. comisia de evaluare va solicita ofertantilor/candidatilor respectivi saprezinte documentele care lipsesc.3. Se acorda un termen rezonabil de timp, de regula in limita a 24 de ore dela momentul solicitarii, pentru prezentarea documentelor care lipsesc.4. Ofertantul/candidatul respectiv, care a omis sa prezinte mai mult de 3dintre documentele solicitate in cadrul documentatiei de atribuire esterespins de catre comisia de evaluare Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii, pentrusecuritatea si sanatatea muncii si protectia mediului/ Declaratie pe proprieraspundere ca se angajeaza in cazul in care este declarat castigator saimplementeze un astfel de sistem
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Factori tehnici
60
Descriere: factori tehnici
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP www.e-licitatie.ro, la cerere e-mail, posta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 14:42