Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si capr


Detaliu pentru invitatia numarul 346464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIU
Numar invitatie: 346464/10.05.2013
Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIUCod fiscal: 4582955, Adresa: CALEA SURII MARI NR. 21, Sibiu, Telefon: 0269223069, Fax: 0269223753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA SURII MARI NR. 21, Sibiu, Romania, cod postal: 550089, telefon: +40269223069, fax: +40269223753, persoana de contact: STANCIU DOINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA SURII MARI NR.21.SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare in CSVA: SLIMNIC, COPSA MICA, MARPOD.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 433, 391 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 CSVA Slimnic ? 2100 RON , Lot 2 CSVA Copsa Mica ? 200 RONLot 3 CSVA Marpod ? 2050 RON? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Garantia de participare se constituie prin: ? virament bancar depus in contulRO70TREZ5765005XXX000190? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original? la casierie suma in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractLa casieria unitatii suma in numerar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006(Atat ca P.F cat si P.J.) Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din ptrocedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR- 5;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Atat ca P.F cat si P.J.) Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din ptrocedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR- 6;3.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Atat ca P.F cat si P.J.)4.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Atat ca P.F catsi P.J.);5.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) FORMULAR- 7;6.Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. .(atat din partea subcontractantului cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie sunt urmatoarele: Tichindelean Serban director executiv, Brinza Sanda sef serv.economic, Olteanu Mirela jurist-avizat pentru legalitate, Stanciu Doina inginer economist elaborat Documentatie atribuire, Albu Ioan sef serv.sanatate, bunastare animalesi monitorizare boli- presedinte Comisia de evaluare, Rad Nutu sef birou sanatate, bunastare animalesi monitorizare boli membru C.E., Birsan Vasile inginer economist ?membru C.E., Stanescu Cristian Sef serviciu L.S.V.S.A.-membruC.E., Bleahu Mircea inginer-membru C.E. si Fratila Gabriela economist-membru C.E. cerinta obligatorie7.Cazier fiscal (atat ca P.F. cat sic a P.J.)Document semnat , stampilat si inregistratvalabil la dat depunerii ofertelor (original sau copie legalizata);8.Cazier judiciar (atat ca P.F. cat sic a P.J.)Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/I al/I operatorului economic.Cazier juridic pentru persoana imputernicita (daca este cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate)echivalente in conditiile art.182 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.9.Certificate de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent FORMULAR 9.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; 1.Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate(CAEN activitati veterinare) precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment .2.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J.).Document original sau copie lizibila semnat si stampilat pentru?conform cu originalul??, de catre reprezentantul legal al persoanei juridice;3.Certificat de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare , conform art.31, lit.b din Legea 160/1998 republicata(pentru P.F./P.j.)Documentin copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru??conform cu originalul??.Adevarinta de la CMV prin care medicul veterinar sa faca dovada ca nu are atestatul suspendat , are cotizatia platita la zi, precum si faptul ca in ultimele 12 luni nu afost sanctionat de catre Comisia de Deontologie a CMV.PENTRU PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: 4.Documente edificatoare (traduse si legalizate)care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicain conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.5.Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani , in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si datala care operatorul economica a fost infiintat., Cerinta nr.2 Fisa de identificare financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Atestatul de libera practica, Cerinta nr.2Diploma /adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;, Cerinta nr.3Declaratieprin care ofertantulsa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demuncasi protectia muncii , care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta peparcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme PS., Cerinta nr.4Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamenteul tehnic de comunicate, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.5 Declaratie pe propria raspundereconform careiaofertantul cunoaste modul de operare a computerului., Cerinta nr.6 Document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale si calitatea serviciilor prestate pe baza de contract in anii precedenti (1-10 ani), precum si eventualele prejudicii, emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006., Cerinta nr.7 informatii privindsubcontractantii/asociatii(INFORMATIIPRIVIND PARTEA DIN CONTRACTPE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii , pentru securitateasi sanatatea muncii si protectia mediului/.Declaratie pe proprie raspundere ca se angajeaza in cazul in care este declarat castigator sa implementezeun astfel desistem.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Dovada detinerii spatiului necesar pentru prestarea serviciilor sanitar veterinare
15
Descriere:
Personal de specialitate
25
Descriere:
4. Dotare minima obligatorie (punctajul se acorda numai pentru indeplinirea cumulativa a cerintelor)
5
Descriere: Dovada detinerii dotarii minime obligatorii se va face cu documente justificative ?facturi, act de vanzare-cumparare, contract de comodat, contract de inchiriere, autentificat
5. Experienta profesionala in domeniu a PFA/S.C.
10
Descriere:
6. Detinerea de mijloace de transport
5
Descriere: . Dovada detinerii dotarii minime obligatorii se va face cu documente justificative ?facturi, act de vanzare-cumparare, contract de comodat, contract deinchiriere, autentificat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer